میکروفون بی‌سیم استریم سونی مدل Sony ECM-S1

نام تجاری:
  • مناسب برای ضبط پادکست و استریم آنلاین
  • سازگار با دوربین‌های سونی، گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها
  • دارای پایه رومیزی
  • گیرنده دو کاناله قابل قابل مانت بر روی کفشک چندمنظوره
  • سه حالت دریافت صدای متفاوت
  • انتقال صدا از طریق بلوتوث ورژن ۵.۳
  • پورت‌های ۳.۵ میلی‌متری TRS و USB-C
  • فیلترهای نویز و Low-Cut
  • ناب کنترل ولوم
  • عرضه شده همراه با پاپ فیلتر
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بررسی و خرید میکروفون رومیزی سونی ECM-S1

میکروفون سونی ECM-S1 یک گزینه‌ ایده‌آل برای ضبط پادکست، استفاده در پخش زنده و به‌صورت کلی، تولید محتوا است. این میکروفون با دوربین‌های سونی، گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها سازگار است و می‌توان از آن به‌صورت باسیم و بی‌سیم، استفاده کرد. این میکروفون قادر است صدای دریافتی را از طریق بلوتوث ورژن ۵.۳ به فرستنده دو کانال خود که قابلیت نصب بر روی کفشک چندمنظوره دوربین‌های سونی را دارد، ارسال کند. کف پایه این میکروفون مجهز به پلاستیک ضد لغزش است که به لطف آن در هنگام قرار دادن میکروفون بر روی میز، به‌آسانی از محل قرارگیری دلخواه کاربر تکان نمی‌خورد. همچنین قسمت پایینی پایه میکروفون دارای شیار مانت یک‌چهارم اینچی است که می‌توان از آن برای نصب میکروفون بر روی پایه، استفاده کرد. درصورتی‌که تمایل به استفاده از میکروفون به‌صورت بی‌سیم ندارید، می‌توانید از پورت‌های USB-C یا ۳.۵ میلی‌متری موجود بر روی گیرنده استفاده کنید، همچنین می‌توانید از طریق پورت USB-C که بر روی میکروفون وجود دارد، آن را به‌طور مستقیم به گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر یا دوربین‌های ساخته شده توسط برندهای غیر از سونی، متصل کنید.

میکروفون مخصوص استریم آنلاین با قابلیت انتخاب الگوی قطبی

از طریق سوئیچ موجود بر روی بدنه میکروفون، می‌توانید یکی از سه الگوی قطبی مختلف را برای استفاده از میکروفون در موقعیت‌های متفاوت، انتخاب کنید. حالت دریافت صدای یک‌طرفه (Monoaural unidirectional) بهترین حالت برای ضبط پادکست، صداگذاری و گویندگی است. حالت دریافت صدای تمام جهت (Omnidirectional) امکان ضبط صدای چند منبع صوتی یا دریافت صدای محیط اتاق را مهیا کرده است. حالت استریو (Stereo unidirectional) برای ضبط موسیقی مناسب است. 

کفشک چندمنظوره

برای استفاده بدون کابل از میکروفون به همراه دوربین‌های سونی سازگار با کفشک‌های چند‌منظوره، می‌توان گیرنده این میکروفون را بر روی دوربین مانت کرد. در صورت نصب گیرنده بر روی هات شو دوربین، انرژی الکتریکی موردنیاز گیرنده میکروفون از دوربین تأمین می‌شود و صدای دریافتی توسط میکروفون با کیفیت بالا به دوربین منتقل می‌شود. 

اتصالات سیمی گوناگون

بر روی میکروفون و گیرنده این میکروفون پورت USB-C وجود دارد که قادر است صدایی با رزولوشن صوتی ۴۸ کیلوهرتز، ۲۴ بیت در اختیار بگذارد. می‌توان از طریق این پورت‌ها و کابل USB میکروفون یا فرستنده میکروفون را به کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند، متصل کرد.

پورت ۳.۵ میلی‌متری موجود بر روی گیرنده این میکروفون، قابلیت در اختیار گذاشتن خروجی استریو به همراه دارد و می‌توان از طریق آن میکروفون را به دوربین، کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند وصل کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

برند
Sony
نوع
رومیزی
Low Cut Filter
دارد
فرکانس پاسخ‌دهی
۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
اين نوع ميكروفون ها هر حُسني داشته باشن يه عيب بزرگ دارن
باطري روز به روز رو به كاهش ميره و در اخر كه خراب ميشه بايد ميكروفون رو دور انداخت. همين.

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

میکروفون

نوع رومیزی
Low Cut Filter

گیرنده

فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز

سایر ویژگی‌ها

برند Sony

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم