دوربین بدون آینه کانن مدل EOS M6 به همراه لنز EF-M 15-45mm IS STM

نام تجاری:
  • حسگر قطع APS-C از نوع CMOS
  • تفکیک‌پذیری ۲۴٫۲ مگاپیکسل
  • پردازشگر تصویر DIGIC 7
  • نمایشگر لمسی قابل چرخش ۳ اینچی با تفکیک‌پذیری ۱/۰۴ میلیون نقطه
  • قابلیت ضبط ویدئو Full HD 1080p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه
  • سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel
  • سرعت عکس‌برداری پی‌در‌پی تا ۹ فریم در ثانیه
  • سیستم لرزشگیر دیجیتال ۵ محوره
  • به همراه لنز EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM
  • مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+1,915,340 تومان محصول)
مرجع:
17967
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

معرفی دوربین کانن EOS M6

M6 کانن یک دوربین mirrorless است که از حسگر قطع APS-C از نوع CMOS با رزولوشنی معادل ۲۴.۲ مگاپیکسل و یک پردازشگر DIGIC 7 بهره می‌برد. در کنار هم قرار گرفتن حسگر و پردازشگر تصویر در این دوربین، حساسیت ایزویی بین ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ و عملکردی سریع در ثبت‌ عکس‌های پی‌درپی را به همراه داشته است. عکس‌برداری پی‌در‌پی با سرعت ۹ فریم بر ثانیه و امکان ضبط ویدئو Full HD 1080p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه M6 را جزو سریع‌ترین دوربین‌های کانن در این بازه قیمتی قرار داده است. علاوه بر این سنسور M6 به سیستم فوکوس خودکار Dual pixel مجهز است که در نتیجه می‌توان فوکوس خودکاری سریع و دقیق را تجربه کرد و به آسانی بر روی سوژه فوکوس نمود. اتوفوکوس این دوربین با توجه به طراحی به خصوص، برای دنبال کردن سوژه‌های متحرک و قفل شدن بر روی آن بسیار مناسب است و همچنین به لطف لرزشگیر دیجیتال پنج محوره ضبط ویدئو با پایداری هر چه بیشتر ممکن شده است.

کانن برای کادربندی دقیق و فوکوس راحت بر روی سوژه در طراحی این دوربین از بک نمایشگر سه اینچی LCD با تفکیک‌پذیری ۱.۰۴ میلیون نقطه استفاده کرده است. این نمایشگر لمسی قابلیت چرخش در محور افقی را دارد که در عکاسی و فیلم‌برداری و فیلم‌برداری در زوایای تنگ، می‌تواند بسیار کارآمد باشد. لازم به ذکر است که این دوربین بدون آینه کانن به ویوفایندر مجهز نبوده و اگر تمایل دارید که عکس‌های خود را از درون ویزور دوربین به ثبت برسانید، باید به صورت جداگانه ویوفایندر مخصوصی که کانن برای M6 طراحی کرده است را تهیه کنید.

کانن eos m6

کنار هم قرار گرفتن حسگر CMOS قطع APS-C و پردازشگر تصویر DIGIC 7 باعث شده تا تصاویر با کیفیت بالا و سرعتی قابل توجه به ثبت برسند. حسگر M6 با محدوده ایزوی ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ این دوربین را برای کار در گستره‌‌ی وسیعی از شرایط نوری مناسب کرده است. همچنین بهبود عملکرد این سنسور نسبت به نمونه‌های قبلی نویز تصویر را به حداقل رسانده است که در نتیجه شاهد تصاویری با وضوح و جزئیات بالا خواهیم بود. ضمناً پردازشگر جدید کانن موسوم به DIGIC7 قابلیت ثبت تصاویر پیوسته با سرعت ۷ فریم بر ثانیه به همراه فوکوس خودکار و فیلم‌برداری تا ۶۰ فریم بر ثانیه را به این دوربین افزوده است که قبل از این Canon Mark IV و کانن M5 از این قابلیت برخوردار بودند. نکته جالب توجه اینجا است که می‌توان در تمام این مدت از فوکوس خودکار پیوسته نیز بهره برد. اگر هم استفاده از فوکوس خودکار ضرورتی برای شما نداشته باشد، بافر EOS M6 امکان ثبت ۹ فریم در هر ثانیه را به همراه خواهد داشت. از دیگر مزیت‌های پردازشگر DIGIC7 روشن و خاموش شدن دوربین در کمترین زمان ممکن است. این بدان معناست که می‌توان در کسری از ثانیه دوربین را از کیف خود خارج کرده و لحظه موردنظر خود را قبل از ناپدید شدن شکار کنید.

سیستم فوکوس خودکار این دستگاه از یک حسگر CMOS با پیکسل دوگانه بهره می‌برد که به‌واسطه آن اتوفوکوس خیلی سریع‌تر انجام می‌گیرد. این مکانیسم تقریباً همان روشی است که دوربین‌های فیلم‌برداری از آن بهره می‌برند. این سیستم که از دو فتودیود مجزا تشکیل شده‌است با روش تشخیص فازی اکثریت نواحی کادر را برای فوکوس سریع و کنترل بیشتر بر روی آن پوشش می‌دهد. این نوع سیستم فوکوس عملکرد فوق‌العاده‌ای را در ردیابی سوژه‌های متحرک ارائه می‌دهد. همچنین در زمان فیلم‌برداری با تنظیم دوربین در حالت Servo AF تغییر فوکوس از یک سوژه به سوژه دیگر بسیار روان و بی‌نقص صورت می‌گیرد. سیستم فوکوس خودکار Canon M6 با نمایشگر این دوربین به خوبی سینک شده است که در نتیجه می‌توان کنترل و تنظیم فوکوس را به راحتی از طریق لمس این صفحه انجام داد.

دوربین EOS M6 کانن با بهره‌گیری از یک مکانیسم تثبیت‌کننده پنج محوره، تاری حاصل از تکان دست و دوربین را به حداقل می‌رساند؛ بنابراین دوربین Canon M6 برای فیلم‌برداری روی دست نیز می‌تواند ابزاری مناسب و انتخابی درست باشد. برای نتیجه‌گیری بهتر از این سیستم لازم است که از سری لنزهایی که به سیستم لرزشگیر اپتیکال مجهز هستند، استفاده شود.

این دوربین مانند اکثر دوربین‌های mirrorless جمع‌وجور و خوش‌دست است و با طراحی مناسبی که دارد می‌توان کنترل کامل و وسیعی را بر روی دوربین تجربه کرد.

دوربین Canon EOS M6 از NFC به همراه وای‌فای داخلی بهره می‌برد که انتقال فایل‌های ذخیره شده را بدون نیاز به کابل ممکن کرده است. همچنین امکان اتصال دوربین با اسمارت‌فون‌ها نیز وجود دارد. به علاوه با استفاده از سیستم بلوتوث هوشمند می‌توان تصاویر و ویدئوها را خیلی سریع به موبایل شخصی انتقال داد.

در کنار این دوربین بدون آینه یک لنز زوم به همراه لنز EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM نیز در نظر گرفته است. ین لنز دارای حداکثر بازشدگی دیافراگم f/3.5-6.3 می‌باشد و از سیستم فوکوس خودکار پله‌ای STM بهره می‌برد که تجربه فوکوس خودکاری دقیق و بی‌صدا را برای کاربر به همراه دارد. همچنین از آنجایی که عملکرد فوکوس خودکار این لنز بسیار نرم و بی‌صدا می‌باشد، می‌توان از آن برای فیلم‌برداری نیز بهره کافی را برد. ضمناً می‌توان در همه شرایط از فوکوس دستی تعبیه شده نیز استفاده کرد و به این ترتیب قادر خواهید بود تا به طور دقیق‌تری بر روی سوژه مورد نظر عمل فوکوس را انجام دهید.

کمپانی کانن در ساختار اپتیکی این لنز خود از ۱۰ عدسی در ۹ گروه مختلف استفاده کرده مه در میان آن‌ها سه عدسی از نوع Aspherical نیز وجود دارد. بهره‌گیری از این نوع عدسی‌ سبب شده تا کاهش بروز پراکندگی‌‌ و اعوجاج رنگی را در سراسر محدوده بزرگنمایی شاهد باشیم. علاوه بر این پوشش خاص عدسی‌ها نیز باعث گردیده تا بازتاب‌های داخلی به حداقل رسیده و شانس پدیدار آمدن flare و ghosting نیز کاهش چشمگیری یابد. به این ترتیب می‌توان ثبت تصاویری با وضوح و شارپنس بالا را از این لنز 45-15 میلی‌متری انتظار داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته لنز EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM بدون شک برخورداری از سیستم لرزشگیر اپتیکال است. به لطف این ویژگی می‌توان اطمینان داشت که تکان‌های ناشی از لرزش دست و دوربین تا ۳٫۵ استاپ برطرف گردیده و این عوامل کم‌ترین اثر مخربی را بر روی کیفیت و وضوح تصاویر ثبت شده نخواهند داشت. از دیگر محاسن بهره‌مندی از سیستم لرزشگیر اپتیکال می‌توان به امکان عکاسی در سرعت‌های پایین شاتر اشاره داشت. طراحی این لنز به نحوی صورت گرفته تا نتیجه آن، لنزی با ابعاد کوچک و کامپکت باشد تا بتوان آن را با راحتی بیشتری با خود حمل کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17967
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم