دوربین بدون آینه پاناسونیک مدل Lumix DC-G100 با لنز ۳۲-۱۲ میلیمتر

نام تجاری:
  • حسگر ۲۰.۳ مگاپیکسلی از نوع Digital Live MOS
  • فیلم‌برداری با رزولوشن 4K30p، دارای پروفایل V-Log L
  • لرزشگیر ۵ محوره هیبرید
  • قابلیت تعقیب سوژه در زمان ضبط صدا

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
21307
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

معرفی دوربین پاناسونیک لومیکس G100

پاناسونیک لومیکس G100 دوربینی است که به‌صورت تخصصی برای ولاگ و تولید محتوا طراحی و ساخته شده  و دارای یک حسگر با قطع میکرو چهار سوم است. نمایشگر دوربین دارای قطر ۳ اینچ و از نوع لمسی بوده که قابلیت چرخش به را نیز دارد و می‌توانید آن را به سمت جلو دوربین چرخانده و برای فیلم‌برداری یا عکاسی سلفی از آن استفاده کنید. حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین 4K بوده و دارای فناوری OZO کمپانی نوکیا است.  این دوربین ابعاد کامپکت و جمع‌وجوری داشته که موجب شده حمل و جابه‌جایی آن به‌آسانی صورت گیرد.

جدا از قابلیت‌های بسیار خوب در ثبت و دریافت تصاویر، پاناسونیک G100 دارای یک منظره یاب الکترونیکی با رزولوشن بالا نیز هست که تصویری روشن و شفاف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای ثبت هرچه باکیفیت‌تر تصاویر و ویدئوها، در این دوربین از یک لرزشگیر ۵ محوره Hybrid I.S. استفاده شده که آثار لرزش را به‌خوبی خنثی کرده و حتی در زمان فیلم‌برداری روی دست نیز تصویری واضح و روان را در اختیارتان می‌گذارد. در بخش ارتباطی نیز از وای فای و بلوتوث استفاده شده که امکان به اشتراک‌گذاری سریع و بدون دردسر تصاویر و ویدئوها را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از این قابلیت برای اتصال ریموت کنترل به دوربین نیز بهره ببرید.

لومیکس G100 از یک حسگر ۲۰.۳ مگاپیکسلی MOS با قطع میکرو چهار سوم استفاده می‌کند و در کنار آن از پردازشگر تصویر Venus Engine استفاده شده است. این ترکیب، کیفیت تصویری روان، نویز کم و داینامیک رنج وسیعی را برای دوربین به ارمغان آورده است. فیلم‌برداری UHD 4K دوربین با حداکثر سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه انجام شده و در حالت Full HD این سرعت به ۶۰ فریم بر ثانیه نیز خواهد رسید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از درگاه micro-HDMI قرارگرفته روی بدنه دوربین، با کیفیت Full HD از دوربین خروجی بگیرید. برای فوکوس نیز از فوکوس خودکار DFD استفاده شده که عملکردی سریع و دقیق را بخصوص در مورد سوژه‌های متحرک دارد.

قابلیت‌های Vlog

به لطف لرزشگیر هیبرید I.S.، پاناسونیک G100 قادر به فیلم‌برداری در حالت راه رفتن، دوچرخه‌سواری و یا حتی کار در محیط‌های کم‌نور است. این لرزشگیر در تعامل با لرزشگیر اپتیکال موجود روی لنز دوربین عمل کرده تا آثار لرزش دوربین در عکس‌ها و ویدئوهای ثبت‌شده با آن کمتر باشد.

نمایشگر پشتی ۳ اینچی با رزولوشن ۱.۸۴ میلیون نقطه و پنل لمسی که سرعت عمل خوبی داشته و قابلیت چرخش را نیز دارد. این ویژگی موجب شده تا کادربندی در زوایای مختلف با استفاده از این دوربین به‌راحتی انجام شده و برای استفاده‌های ولاگ،  بتوانید دوربین برای فیلم‌برداری و عکاسی سلفی استفاده کنید.

رابط کاربری دوربین برای استفاده راحت‌تر و مؤثرتر در ولاگ بروز شده تا کار با دوربین راحت‌تر صورت گیرد. به‌عنوان‌مثال در زمان فیلم‌برداری، یک کادر قرمزرنگ دور فریم صفحه‌نمایش را پوشانده تا کاربر با یک نگاه متوجه شود که در حال فیلم‌برداری است.

حالت فیلم‌برداری عمودی این دوربین، امکان ضبط ویدیو برای شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام را فراهم می‌کند.

حالت اختصاصی فیلم‌برداری سلفی که در  صورت فعال کردن آن، با چرخاندن نمایشگر دوربین به سمت جلو، دستگاه به‌صورت خودکار شروع به فیلم‌برداری کرده و سوژه اصلی را با تنظیم عمق میدان، برجسته می‌کند. در این حالت همچنین قابلیت‌های فوکوس خودکار تشخیص چهره و نوردهی خودکار نیز فعال شده و نوع صدابرداری نیز با توجه به محل قرارگیری دوربین تنظیم می‌شود.

صدابرداری OZO که توسط کمپانی نوکیا طراحی شده است، دوربین را قادر ساخته تا با استفاده از ۳ میکروفنی که روی بدنه آن قرار دارند، بسته به موقعیتی که سوژه در آن قرار دارد، صدا را با دقت و غنای بیشتری ضبط کند. همچنین این ۳ میکروفن داخلی که قادر به تنظیم دستی و خودکار هستند، دارای تنظیماتی برای سوژه‌های متحرک نیز هستند که در تعامل با زاویه دید لنز و قابلیت تشخیص چهره کار می‌کند. بدین ترتیب در زمان انجام مصاحبه و یا فیلم‌برداری سلفی، صدای شفاف‌تری را در اختیار خواهید داشت.

حسگر ۲۰.۳ مگاپیکسلی MOS و پردازشگر تصویر Veus Engine

ترکیب حسگر و پردازشگر این دوربین به‌گونه‌ای است که آن را قادر به عکاسی با رزولوشن بالا و فیلم‌برداری 4K می‌کند. حسگر تصویر لومیکس G100 دارای رزولوشن ۲۰.۳ مگاپیکسل و قطع MOS است و برای پردازش تصاویر، از پردازشگر Venus Engine استفاده شده است.این ترکیب موجب شده تا رزولوشن در بالاتری حد مانده، درحالی‌که نویز تصویر پایین می‌ماند.

فیلم‌برداری UHD 4K

پاناسونیک G10 قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن 4K به‌صورت داخلی و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه با رنگ 8-bit 4:2:0 است. همچنین فیلم‌برداری آن در رزولوشن Full HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه انجام خواهد شد. فیلم‌برداری Full HD اما در این دوربین به‌صورت خارجی نیز قابل‌انجام است که در این حالت می‌توانید به‌صورت 4:2:2 8-bit به ضبط ویدئو بپردازید. برای این کار یک درگاه micro-HDMI روی بدنه دوربین تعبیه شده است. روی این دوربین لاگ V-Log L به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است که موجب افزایش کیفیت فیلم‌برداری آن شده است. همچنین امکان فیلم‌برداری اسلوموشن 4x و 2x و همچنین فیلم‌برداری کوییک‌موشن 8x، 4x و 2x نیز در رزولوشن 1080 نیز در اختیار کاربر قرار داشته و دوربین، امکان فیلم‌برداری تایم‌لپس را هم دارد. روی بدنه دوربین همچنین یک درگاه ورودی ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال میکروفن‌های اکسترنال به دستگاه وجود دارد.

طراحی بدنه و ارتباطات

منظره یاب بزرگ با پنل OLED و رزولوشن ۳.۶۸ میلیون نقطه و بزرگ‌نمایی ۰.۷۳ برابری که تصویری شفاف و باکیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نمایشگر دوربین دارای قطر ۳ اینچ بوده و از رزولوشن ۱.۸۴ میلیون نقطه و پنل لمسی برخوردار است. این نمایشگر قابلیت چرخش به اطراف و نیز جلوی دوربین را دارد.

باتری لیتیوم-یونی DMW-BLG10PP دوربین عمر تقریبی ۲۷۰ شات را به ازای هر بار شارژ در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این تعداد در زمان استفاده از نمایشگر دوربین بوده و در صورت استفاده از منظره یاب، عمر آن به ۲۵۰ شات خواهد رسید. G100 همچنین دارای حالت Power Save نیز هست  که در این حالت عمر باتری دستگاه تا ۹۰۰ شات نیز می‌رسد. باتری دوربین همچنین دارای قابلیت شارژ در داخل دوربین را نیز دارد که این کار را می‌توانید از طریق USB یا برق شهری انجام دهید.

یک دکمه اختصاصی با نام Send روی بدنه دوربین تعبیه شده که در تعامل با وای فای و بلوتوث دوربین، امکان به اشتراک‌گذاری سریع و آسان تصاویر را بین دوربین و موبایل/تبلت متصل به آن فراهم می‌کند. اتصال بلوتوث میان دوربین و موبایل می‌تواند به‌صورت دائمی برقرار باشد که از آن برای قابلیت‌هایی همچون ثبت موقعیت و انتقال خودکار تصاویر استفاده می‌شود.

حالت عکاسی 4K PHOTO

پاناسونیک Lumix G100 دارای قابلیت ثبت تصویر در حالت فیلم‌برداری 4K است، بدین‌صورت که در زمان فیلم‌برداری، می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل را از میان فریم‌های دریافتی ثبت کند که این کار در ۳ حالت انجام می‌گیرد:

حالت Burst: این حالت اجازه می‌دهد تا به‌صورت پیاپی و با سرعت بالایی به ثبت تصاویر بپردازید.

حالت Pre-Burst: این حالت برای زمانی که نیاز به ثبت یک فریم بسیار مهم دارید کاربرد دارد. عملکرد آن‌هم به‌گونه‌ای است که زمانی که دکمه شاتر را فشار می‌دهید، دوربین از یک ثانیه قبل تا یک ثانیه بعد از فشردن دکمه را ثبت می‌کند و درنهایت ۶۰ فریم را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از میان آن‌ها، بهترین را انتخاب کنید.

حالت Burst(S/S): این حالت شبیه به ضبط ویدئو است و به شما اجازه می‌دهد تا در زمان مشاهده ویدئوهایی که ضبط کرده‌اید، با فشردن دکمه شاتر، فریم مناسب را انتخاب کرده و آن را با رزولوشن ۸ مگاپیکسل ثبت کنید.

قابلیت Post Focus و Focus Stacking

یکی دیگر از متدهای فوکوس این دوربین حالت Post Focus است. این قابلیت در اتصال با سیستم فوکوس تشخیص کنتراست دوربین و تکنولوژی هوشمند Depth From Defocus تصاویری را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K ثبت می‌کند. بدین‌صورت که در زمان ثبت این ۳۰ فریم پیاپی، نقطه فوکوس را جا‌به‌جا می‌کند و تصاویر را با رنج وسیعی از نقاط فوکوس ثبت می‌کند. سپس کاربر در زمان مشاهده فایل خروجی، با لمس نقطه‌ای که می‌خواهد در فوکوس باشد، تصویری را مشاهده خواهد کرد که در آن، نقطه دلخواهش در فوکوس و واضح است و می‌تواند از آن، به‌صورت JPEG و با رزولوشن ۸ مگاپیکسل خروجی بگیرد.

این قابلیت همچنین امکان ثبت تصاویر به‌صورت فوکوس استک را نیز می‌دهد که دارای عمق میدان بسیار خوبی می‌باشند، بخصوص برای عکاسی کلوزآپ.

سیستم فوکوس خودکار Depth-From-Defocus

برای افزایش سرعت عملکرد فوکوس خودکار، در G100 از تکنولوژی DFD استفاده شده است تا به‌سرعت فاصله سوژه محاسبه شده و نقطه فوکوس تنظیم شود. بدین ترتیب می‌توانید به‌صورت پیاپی و با فوکوس پیاپی به عکاسی و فیلم‌برداری بپردازید. این متد فوکوس تشخیص کنتراست هم در زمان عکاسی و هم در زمان ضبط ویدئو کاربرد دارد و می‌تواند برای کار با سوژه‌های متحرک بسیار مفید باشد. زمانی که قصد ثبت پرتره (به‌صورت فیلم یا ویدئو) را دارید، قابلیت تشخیص صورت و چشم کار را برای شما راحت کرده و خروجی باکیفیت‌تری را در اختیارتان قرار خواهد داد. حساسیت و سرعت عملکرد سیستم فوکوس قابلیت تنظیم را نیز دارند. علاوه بر آن، حساسیت فوکوس خودکار دوربین تا -4EV نیز کاهش می‌یابد که برای کار در شرایط کم‌نور بسیار مناسب است.

سایر ویژگی‌های دوربین

قابلیت‌های سلفی: Soft Skin Mode، افکت‌های فیلتر، کنترل بک‌گراند تصویر، حالت Slimming، حالت Hands-Free Face Shutter و نیز سلف تایمر

قابلیت ویرایش تصاویر در داخل دوربین وجود دارد و امکان کراپ کردن تصاویر و ویدئوها، تولید قابل‌های تصویر RAW و حتی روتوش و حذف اشیای اضافی از عکس‌ها را نیز به کاربر می‌دهد.

لنز Lumix G Vario 12-32mm f/3.5-5.6 ASPH

همراه با این دوربین یک لنز ساخت پاناسونیک نیز عرضه می‌شود که دارای فاصله کانونی ۱۲ تا ۳۲ میلی‌متر و گشودگی دیافراگم f/3.5-5.6 می‌باشد. با توجه به قطع و مانت این لنز، درنهایت، فاصله کانونی معادل ۲۴ تا ۶۴ میلی‌متری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در ساختار اپتیکی این لنز از ۳ المان آسفریکال و یک المان Extra-Low Disperison استفاده شده است. استفاده از این المان‌ها موجب شده تا خطاهای کروی و انحرافات رنگی تا حد ممکن کاهش پیدا کرده و شارپنس و وضوح تصاویر دوربین افزایش یابد. همچنین یک موتور فوکوس خودکار Stepping Motor نیز در این لنز وجود دارد که عملکردی سریع، دقیق و بی‌صدا دارد. بدین ترتیب هم در عکاسی و هم در فیلم‌برداری عملکرد خوبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، از یک لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز در این لنز استفاده شده که موجب افزایش شارپنس تصاویر شده و می‌تواند در تعامل با لرزشگیر داخلی دوربین عمل کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
21307

مشخصات

برند
Panasonic
<strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
نوع بدنه
بدون آینه
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
‌حداکثر تفکیک‌پذیری
۳۸۸۸ × ۵۱۸۴
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۲۰
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل)
۲۲
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض)
۱۶:۹
۴:۳
۳:۲
۱:۱
نوع حسگر
CMOS
اندازه حسگر
چهار سوم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر)
۱۳ × ۱۷٫۳
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
حساسیت
خودکار | ۲۵۶۰۰-۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل)
۱۰۰
تعادل رنگ سفارشی
دارد (۴)
لرزش‌گیر
ندارد
کیفیت خروجی JPEG
Fine
Standard
فرمت فایل خام
RAW
<strong id="CustomFeaturesName">اپتیک و فوکوس</strong>
فوکوس خودکار
دارد
ویژگی‌های فوکوس خودکار
Contrast Detect (sensor) | Multi-area | Center | Selective single-point | Tracking | Single | Continuous | Touch | Face Detection | Live View
تنظیم دستی فوکوس
دارد
تعداد نقاط فوکوس
۴۹
ضریب فاصله کانونی
۲ برابر
امکان تعویض لنز
دارد
نوع اتصال لنز
میکرو چهار سوم
<strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
نوع صفحه‌نمایش
TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۳ اینچ
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
دارد
تعداد نقاط صفحه‌نمایش
۱۸۴۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
دارد
نوع منظره‌یاب
Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب
۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب
۱.۴۶ برابر (معادل ۰.۷۳ برابر در حالت فول‌فریم)
تعداد نقاط منظره‌یاب
۲۳۶۰۰۰۰
۳۶۸۰۰۰۰
پخش زنده
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با عکاسی</strong>
حداقل سرعت شاتر (ثانیه)
۶۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه)
۱/۵۰۰
حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی (ثانیه)
۱/۱۶۰۰۰
تقدم شاتر
دارد
تقدم دیافراگم
دارد
نوردهی دستی
دارد
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
دارد
فلاش داخلی
دارد
قابلیت اتصال فلاش خارجی
دارد
سلف-تایمر
دارد
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه)
۱۰٫۰
براکت تعادل رنگ
دارد
جبران نوردهی
±5 (فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV‏)
براکت نوردهی
±3 (3، 5 و 7 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 2/3EV، 1/3EV و 1EV)
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
قابلیت فیلم‌برداری
دارد
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
4K
فرمت فیلم‌برداری
MPEG-4, H.264
میکروفون
دارد
نوع میکروفون
استریو
بلندگو
دارد
نوع بلندگو
مونو
<strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
نوع حافظه جانبی
SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-I
<strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
استاندارد سرعت USB
USB 2.0 | تا ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
HDMI
دارد
نوع HDMI
micro HDMI
ارتباط بی‌سیم
دارد
توضیحات ارتباط بی‌سیم
وای‌فای
بلوتوث
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
ندارد
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
دارد
ویژگی‌های ریموت‌کنترل
از طریق تلفن هوشمند
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
باتری
باتری‌پک
توضیح باتری
باتری قابل شارژ BLG10 از نوع لیتیوم-یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA)
۲۷۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
خیر
وزن با احتساب باتری (گرم)
۳۵۲
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۵۴ × ۸۳ × ۱۱۶
<strong id="CustomFeaturesName">دیگر ویژگی‌ها</strong>
ضبط تایم‌لپس
دارد
حسگر چرخشی
دارد
GPS داخلی
ندارد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

نوع بدنه

نوع بدنه بدون آینه

مشخصات حسگر

‌حداکثر تفکیک‌پذیری ۳۸۸۸ × ۵۱۸۴
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۲۰
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل) ۲۲
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض) ۱۶:۹</br> ۴:۳</br> ۳:۲</br> ۱:۱
نوع حسگر CMOS
اندازه حسگر چهار سوم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر) ۱۳ × ۱۷٫۳

مشخصات تصویر

حساسیت خودکار | ۲۵۶۰۰-۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل) ۱۰۰
تعادل رنگ سفارشی دارد (۴)
لرزش‌گیر
کیفیت خروجی JPEG Fine</br>Standard
فرمت فایل خام RAW

اپتیک و فوکوس

فوکوس خودکار
ویژگی‌های فوکوس خودکار Contrast Detect (sensor) | Multi-area | Center | Selective single-point | Tracking | Single | Continuous | Touch | Face Detection | Live View
تنظیم دستی فوکوس
تعداد نقاط فوکوس ۴۹
ضریب فاصله کانونی ۲ برابر
امکان تعویض لنز
نوع اتصال لنز میکرو چهار سوم

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۳ اینچ
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش
تعداد نقاط صفحه‌نمایش ۱۸۴۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
نوع منظره‌یاب Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب ۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب ۱.۴۶ برابر (معادل ۰.۷۳ برابر در حالت فول‌فریم)
تعداد نقاط منظره‌یاب ۲۳۶۰۰۰۰۳۶۸۰۰۰۰
پخش زنده

مشخصات مرتبط با عکاسی

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) ۶۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) ۱/۵۰۰
حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی (ثانیه) ۱/۱۶۰۰۰
تقدم شاتر
تقدم دیافراگم
نوردهی دستی
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
فلاش داخلی
قابلیت اتصال فلاش خارجی
سلف-تایمر
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه) ۱۰٫۰
براکت تعادل رنگ
جبران نوردهی ±5 (فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV‏)
براکت نوردهی ±3 (3، 5 و 7 فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 2/3EV، 1/3EV و 1EV)

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

قابلیت فیلم‌برداری
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری 4K
فرمت فیلم‌برداری MPEG-4, H.264
میکروفون
نوع میکروفون استریو
بلندگو
نوع بلندگو مونو

حافظه

نوع حافظه جانبی SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-I

اتصال

استاندارد سرعت USB USB 2.0 | تا ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
HDMI
نوع HDMI micro HDMI
ارتباط بی‌سیم
توضیحات ارتباط بی‌سیم وای‌فای </br> بلوتوث
ورودی میکروفون
خروجی هدفون
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
ویژگی‌های ریموت‌کنترل از طریق تلفن هوشمند

مشخصات فیزیکی

باتری باتری‌پک
توضیح باتری باتری قابل شارژ BLG10 از نوع لیتیوم-یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA) ۲۷۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
وزن با احتساب باتری (گرم) ۳۵۲
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۵۴ × ۸۳ × ۱۱۶

سایر ویژگی‌ها

برند Panasonic
ضبط تایم‌لپس
حسگر چرخشی
GPS داخلی

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم