گیره لنز مخصوص گوشی بیت پلی مدل bitplay AllClip

نام تجاری:
  • جنس: پلاستیک ABS
  • وزن: ۲۸.۵ گرم
  • قابل استفاده بر روی تمام گوشی‌ها با عرض ۸۰-۵۸ میلی‌متر
  • بسته بندی شامل: هولدر، گیره مخصوص، بند گردن‌آویز و کیف حمل
ادامه مطلبShow less
600,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
23152
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

عکاسی حرفه‌ای با گوشی‌های هوشمند تنها با داشتن گیره AllClip که امکان نصب لنزهای مختلف را بر روی گوشی فراهم می‌کند، میسر می‌شود. این محصول تنها گیره موجود در بازار است که نه تنها با تمام گوشی‌ها با عرض ۸۰-۵۸ میلی‌متر سازگار است، بلکه امکان استفاده هم برای دوربین جلویی و هم برای دوربین پشتی گوشی را دارد و با همراه داشتن آن و نصب لنزهای بیت پلی بر روی گیره، می‌توانید گوشی هوشمند خود را به یک دوربین حرفه‌ای تبدیل کنید. 

طراحی کشویی این محصول، امکان نصب آن بر روی اکثریت گوشی‌ها را فراهم کرده است و همچنین با نصب این گیره بر روی دوربین گوشی، از دوربین گوشی نیز محافظت می‌شود. هنگام استفاده از گیره یونیورسال بیت پلی بر روی دوربین پشتی، برای صفحه نمایش گوشی اختلال و کاهش دید ایجاد نمی‌کند.

شرکت بیت پلی لنزها و فیلترهای بسیار باکیفیتی در محصولات خود دارد و همچنین از حیث تنوع شاید بتوان گفت که متنوع ترین وسایل را برای عکاسی، همین شرکت تولید می‌کند. به وسیله این گیره می‌توانید از لنزها و فیلترهای گوناگون استفاده کنید و کیفیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری گوشی‌های خود را به سطح حرفه‌ای برسانید. در بسته‌بندی این گیره یک پایه کوچک ولی کارآمد برای قرار دادن گوشی روی میز و سایر سطوح مسطح و گرفتن سلفی و یا مصاحبه نیز وجود دارد.

قسمت بیرونی این گیره از طراحی بادوام و مقاومی در برابر خط و خش افتادن برخوردار است و قسمت درونی آن نیز دارای پلاستیک سیلیکونی نرم است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23152

مشخصات

وزن
۲۸.۵ گرم
ابعاد
۷۰x۵۲x۲۰ میلی‌متر
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

وزن ۲۸.۵ گرم
ابعاد ۷۰x۵۲x۲۰ میلی‌متر

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم