کیت تک شاخه فلاش استودیویی مدل Hensel One light-Full Power Kit

نام تجاری:
  • یک عدد هد ۵۰۰ ژول مدل Integra Plus 500 FreeMask
  • فلاش با بدنه آلومینیومی و مجهز به گیرنده وایرلس داخلی
  • لامپ مدلینگ ۳۰۰ وات سوزنی
  • سافت‌باکس گراندا مینی هنسل با قطر دهانه ۸۵ سانتی‌متر
  • رادیو فلاش Strobe Wizard Plus هنسل
  • پایه نور ۲۱۰ سانتی‌متری آلومینیومی هنسل
  • به همراه کیف حمل Softbag VII De Luxe هنسل
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17753
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

فلاش Integra Plus 500 FM هنسل

فلاش Integra Plus 500 Monolight نوری مناسب برای انواع کاربردهای صنعتی، پرتره، تبلیغاتی و عروسی می‌باشد که توسط کمپانی آلمانی هنسل طراحی و تولید شده است. این فلاش به صورت Multi-Voltage  ساخته شده تا بتواند با ولتاژ‌های استاندارد که در کشور‌های مختلف وجود دارد (بین ۱۱۰ تا ۲۴۰) به راحتی کار کند و شدت ولتاژ ورودی در کیفیت و سرعت عملکرد آن تاثیری نداشته باشد.

این فلاش می‌تواند توان خروجی را در ۶ گام مختلف، تا 1/32 شدت نور کامل خود با درجات ۰٫۱ کاهش یا افزایش دهد. این دقت خصوصا برای عکاسی با دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای بسیار پر اهمیت است. در داخل فلاش Integra Plus 500 یک گیرنده چهار کاناله اختصاصی خود هنسل به نام Hensel Strobe Wizard قرار گرفته که می‌تواند با فرستنده یا تریگر مخصوص Hensel ارتباط برقرار کند. رادیوتریگر Strobe Wizard Plus در کنار این فلاش در کیت در نظر گرفته شده است و پس از نصب روی دوربین می‌تواند فلاشهایی که به آن متصل شده‌اند را تک‌تک و یا به صورت همزمان کنترل کند. با انتخاب کانال فلاش مورد نظر روی این فرستنده، می‌توانید قدرت آن را از راه دور تغییر داده و حتی حالتهای لامپ مدلینگ آن را نیز عوض کنید.

لامپ مدلینگ در این فلاش‌ها می‌تواند در حالتهای روشن دائم، روشن متناسب با قدرت فلاش، خاموش هنگام زدن فلاش و دائم خاموش‏ تنظیم شود. همچنین می‌توان این لامپ را طوری تنظیم کرد که در هنگامی که با فلاش کار نمی‌کنید، برای جلوگیری از ایجاد حرارت بطور خودکار كم نور شود. این لامپ مدلینگ با ولتاژ ۳۰۰ وات، به حدی پرنور است که به راحتی می‌تواند با قدرت کامل خود، به عنوان نور پیوسته نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 Integra Plus 500 به تکنولوژی اختصاصی Hensel به نام FreeMask نیز مجهز است. با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید همانند تکنیک کروماکی در ویدئو، برای جدا کردن سوژه از پس زمینه عکاسی استفاده کنید. به این ترتیب که با دوبار نوردهی پشت‌سر هم روی سوژه و پس زمینه، تصویر دوم را از سوژه به صورت سایه سیاه یا Silhouette ثبت کرده و از همان تصویر به عنوان ماسک لایه تصویر قبلی استفاده کنید. با این کار دو تصویر می‌توانند با هم ترکیب شده و برای جدا کردن کوچکترین جزئیات از پس زمینه مورد استفاده قرار بگیرند.

سافت‌باکس گراندا مینی هنسل با قطر دهانه ۸۵ سانتی‌متر

در این برای رسیدن به نوری یکنواخت و نرم، یک سافت‌باکس با طراحی پارابولیک در نظر گرفته شده است.  سافت باکس Grand Mini هنسل قطر دهانه‌ای ۸۵ میلی‌متری دارد و بسیار سریع و راحت، مثل یک چتر می‌توان آن را باز کرد. این سافت باکس با برخورداری از یک اسپیدرینگ با مانت رمخصوص هنسل برخوردار است و فقط قابل اتصال به فلاش‌های هنسل می باشد. جداره درخلی این سافت‌باکس نقره رنگ است و دارای دو دیفیوزر داخلی و خارجی است.

رادیو فلاش Strobe Wizard Plus هنسل

از این رادیو تریگر هنسل علاوه بر تریگ کردن بی‌سیم، می‌توان برای تغییر شدت نور لامپ مدلینگ و همچنین تغییر شدت توان فلاش‌های هنسل نیز استفاده کرد. بدین ترتیب می‌توان آن را یک محصول سه کاره نامید. برای جلوگیری از هر گونه اختلال با دیگر تجهیزات بی‌سیم موجود در استودیو، این فرستنده بی‌سیم دارای چهار کانال رادیویی است که می‌تواند سه گروه مختلف از فلاش‌ها را بدون تاثیر روی فلاش‌های دیگر کنترل کند. صرف‌نظر از نوع گروه‌بندی تجهیزات نوری، این فلاش دارای کانال چهارمی به نام Master Channel است که به کمک آن می‌شود تمام فلاش‌ها را به طور همزمان کنترل کرد. حداکثر سرعت سینک این فرستنده ۱/۲۵۰ است.

لازم به ذکر است که این فلاش از قابلیت Free Mask برخوردار نیست.

در این کیت یک سه پایه نور ۲۱۰ سانتی‌متری آلومینیومی هنسل و یک کیف حمل نیز در نظر گرفته شده است، تا یک عکاسی استودیویی مجموعه‌ای کامل را برای کار خود در قالب یک مجموعه در اختیار داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17753
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم