Broncolor Mobil A2L Power Pack with Lead Acid Battery

نام تجاری:
  • شارژر Multi Voltage با قابلیت شارژر با ولتاژ‌های مختلف
  • باطری پک با قدرت ۱۲۰۰ ژول
  • ۱۳۰ فلاش با قدرت کامل با هر بار شارژ
  • امکان استفاده برای نور‌های پیوسته ویدئویی
  • امکان شارژ باطری تا ۳۰۰ بار
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9491
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

باطری پک Broncolor Mobil A2L یک باطری قابل حمل با گنجایش بالا است که دارای دو خروجی جداگانه برای دو فلاش استودیویی جداگانه می‌باشد. این باطری پک علاوه بر اینکه نیروی برق فلاش‌های استودیویی را تامین می‌کند، دارای یک گیرنده داخلی بی‌سیم نیز است که می‌تواند از راه دور، از فرستنده جداگانه‌ی مخصوص فلاش‌های Broncolor که روی دوربین‌تان نصب می‌کنید، فرمان بگیرد. هم فتوسل یا چشمی حساس به نور و هم چشمی مادون قرمز دستگاه می‌توانند به طور مستقل از یکدیگر خاموش و غیر فعال شوند. این باطری پک، دارای محدوده کنترل خروجی ۴ درجه‌ای است که هر کدام این چهار درجه، خود به ۱۰ قسمت تقسیم می‌شوند.

باطری اسیدی A2L می‌تواند با هر بار شارژ، با قدرت کامل ۱۳۰ فلاش بزند و خبر خوب اینکه در صورتی که نیاز به باطری بیشتری دارید می‌توانید آن را با یک باطری پیشرفته‌تر Lithium عوض کنید. برای جلوگیری از مصرف اضافی شارژ باطری، دستگاه پس از مدتی انتظار خاموش می‌شود. پانل نمایش و کنترل امکانات روی باطری نیز دارای دکمه‌های متعددی برای کنترل امکانات فلاش‌ها هستند که فعال شدن هر دکمه با روشن شدن LED کنار آن مشخص می‌شود.

باطری پک A2L با تمامی فلاش‌های Broncolor هماهنگی کامل دارد و می‌تواند با اتصال به برق ولتاژ 100-240  ولت نیز شارژ شود. ضمن اینکه با سر فلاش‌های MobiLed و  Mobilite 2 هماهنگی کامل دارد. ضمنا شارژر باطری اکسترنال برای این محصول نیز به طور جداگانه عرضه می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9491
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم