Broncolor Scoro E 3200 RFS 2 Power Pack (100-240V)

نام تجاری:
  • دارای قدرت 3200 ژول
  • دارای تکنولوژی ECTC برای کنترل رنگ نور
  • محدوده نور 8 گام با دقت 0.1 گام
  • ولتاژ مورد نیاز 110 تا 240 وات
  • مدت زمان تابش نور فلاش 1/8000
  • مدت زمان شارژ 1.4 ثانیه در بیش‌ترین قدرت فلاش
  • هماهنگ با فرستنده RFS 2
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9495
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

باطری پک‌های شرکت Broncolor سالهاست که به طول عمر زیاد و سخت‌کاری تحت شرایط استفاده مداوم شهرت دارند. باطری پک Scoro E 3200 این شرکت یکی از سریع‌ترین باطری‌پک‌های این شرکت است که به سرعت شارژ و کوتاهی مدت زمان تابش نور شهرت دارند. این باطری پک با 1600 ژول قدرت، می‌تواند نیروی لازم برای 2 فلاش را به صورت همزمان، چه به صورت قرینه و چه به صورت مستقل از هم تامین کند و مدت زمان تابش نور فلاش آن در حداقل قدرت به 1/8000 ثانیه می‌رسد.

این باطری پک دارای یک تکنولوژی منحصر بفرد به نام ECTC است که برپایه عبارت Enhanced Color Temperature Control به معنی کنترل بهبود‌یافته دمای رنگی است. به کارگیری این تکنولوژی باعث می‌شود تا رنگ‌ یا همان دمای نورهایی که از فلاش‌ها تابیده می‌شود با تغییر مقدار نور کاملا ثابت باقی مانده و هیچ تغییری نداشته باشد. از آنجا که این باطری پک می‌تواند مقدار نور را در 7 گام مختلف با دقت 0.1 گام تغییر دهد، می‌توانید اطمینان داشته باشید که دمای رنگی فلاش‌ها از کمترین تا بیشترین مقدار در این بازه بدون تغییر خواهد ماند.

این محصول به صورت Multi-Voltage طراحی شده است. بنابراین می‌توان آن را با برق 110 تا 240 ولت به کار برد. لامپ مدلینگ آن نیز در هنگام کار با برق 110 ولت، برابر 300 وات روشنایی دارد که در هنگام کار با برق 240 ولت، به مقدار بسیار روشن 650 وات می‌رسد.

در داخل Scoro E 1600 یک گیرنده بی‌سیم رادیویی مخصوص Broncolor نیز قرار گرفته است که با استفاده از یک فرستنده RF مخصوص Broncolor جداگانه که روی دوربین قرار می‌گیرد، می‌توان از راه دور با آن فلاش زد. گیرنده RFS که در این مدل باطری پک قرار گرفته است از نوع RFS 2 می‌باشد. همچنین می‌توانید این باطری پک را به یک کامپیوتر وصل کنید و با قرار دادن آن روی حالت نوردهی پی‌درپی، با مقادیر زمانی متفاوت، جلوه‌های نوردهی ویژه‌ای را با آن ایجاد کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9495
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم