دوربین فیلم برداری بلک مجیک اورسا Blackmagick Ursa mini Pro

نام تجاری:
  • سنسور CMOS سوپر 35 میلیمتری 4.6K
  • تصویربرداری غیرفشرده 4.6K با سرعت 60 فریم برثانیه
  • ضبط تصاویر با فرمت CinemaDNG و ProRes 444 و  422
  • مجموعه‌ای کامل از کنترل‌ها روی بدنه

برای اطلاع از موجودی، قیمت و مشاوره­‌ی فنی با شماره‌­ی ۸۸۶۷۴۸۱۴ داخلی ۵۰۲ تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • گارانتی یک‌ساله شرکت نظام
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
16339
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین سینمایی بلک مجیک URSA Mini Pro ضمن حفظ قابلیت‌های URSA  دارای مجموعه‌ی کاملی از کنترل‌ها روی بدنه است که کاربر را بی‌نیاز از تغییر تنظیمات منوها برای تغییر وضعیت دوربین می‌کند. روی بخش بیرونی نمایشگر دوربین هم یک نمایشگر تک‌رنگ اضافه شده که امکان اطلاع از تنظیمات را در یک نگاه فراهم می‌آورد. دیگر قابلیت تازه‌ی این دوربین اضافه شدن فیلتر ND داخلی است. دکمه چرخنده فیلتر ND روی چهار مقدار خاموش، 2 ، 4 و 6 قابل تنظیم است. پشت نمایشگر دو شکاف کارت حافظه SD در کنار شکاف‌های CFast 2.0  قرار گرفته که امکان استفاده از کارت‌های حافظه در دسترس و ارزان‌قیمت را فراهم می‌آورد. مانت این دوربین به‌صورت پیش‌فرض EF تعیین‌شده است.

 

سنسور 4.6K این دوربین با سایز سوپر35 داینامیک رنج گسترده‌ی 15 استاپ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. URSA Mini Pro همچون URSA Mini  قابلیت ثبت تصاویر با فرمت غیر فشرده CinemaDNG را روی کارت‌های حافظه CFast 2.0 و با سرعت 60 فریم بر ثانیه داراست. گرچه فایل‌های غیر فشرده از داینامیک رنج بالایی برخوردار هستند که کار ویرایش تصویر در مرحله پس از تولید را راحت‌تر می‌کنند اما از حجم بسیار بالایی برخوردارند که در URSA Mini Pro برای حل این مسئله امکان فشرده‌سازی فایل‌های غیر فشرده با نسبت 3:1 و 4:1 وجود دارد.

اگر ثبت تصاویر غیر فشرده برای کاربر ضرورت نداشته باشد، امکان ثبت تصاویر به‌صورت اپل پرورس 444 و 422 در ابعاد 4.6K ، 4K ، 3K ، 2K و HD برای URSA Mini Pro وجود دارد که علاوه بر امکان ثبت رو کارت‌های حافظه CFast 2.0 روی کارت‌های حافظه UHS-II SD نیز قابل ثبت است.

با توجه به اینکه این مدل بر پایه مدل URSA Mini طراحی شده، امکان استفاده از لوازم جانبی پیشین قابل‌نصب روی مدل قبلی بر روی آن وجود دارد.

 

فیلتر ND داخلی

فیلتر ND به کاربر این امکان را می‌دهد تا با سرعت شاتر و میزان نوردهی دلخواه در شرایط نوری مختلف به تصویربرداری بپردازد. وجود فیلتر ND داخلی با چهار درجه قابل تنظیم از طریق پیچ چرخنده تعبیه‌شده روی بدنه  یکی از تغییرات مثبتی است که کاربر را از به همراه داشتن فیلتر‌های ND خارجی برای نصب روی لنز بی‌نیاز می‌کند.

 

مانت قابل تعویض

مانت دوربین به‌طور پیش‌فرض EF بوده و مناسب برای استفاده از تعداد قابل توجهی از لنزهای رایج کانن است. اما امکان تعویض این مانت و نصب مانت F برای استفاده از لنزهای نیکون و یا مانت PL و میکرو MFT وجود دارد. وجود ورودی 12 پین  Hirose امکان نصب لنزهای ENG  را هم روی این بدنه فراهم می‌کند تا علاوه بر کارهای سینمایی قابلیت استفاده از URSA Mini Pro در کارهای مستند و خبری نیز وجود داشته باشد.

 

کنترل خارجی

از اضافه شدن تعداد زیادی دکمه و کلید تنظیم روی بدنه URSA Mini Pro می‌توان به‌عنوان یک تغییر مثبت یاد کرد که کاربر را بی‌نیاز از جستجو در منوهای دوربین برای تغییر یا اطلاع از تنظیمات تصویر می‌گرداند. چینش این دکمه‌ها نیز منطقی است و برای کاربرانی که پیش‌ازاین از دیگر دوربین‌های حرفه‌ای استفاده کرده‌اند ناآشنا نخواهد بود.

 

نمایشگر وضعیت تک‌رنگ

نمایشگر تک‌رنگ اضافه‌شده روی بخش خارجی نمایشگر چرخنده، اطلاعات اصلی تصویر در حال ضبط همچون سرعت شاتر، ابعاد تصویر، فریم ریت، ایزو و وایت بالانس را به‌صورت کاملاً خوانا حتی در نور شدید روز نشان می‌دهد. این نمایشگر تک‌رنگ دارای نور پس‌زمینه برای نمایش اطلاعات در محیط‌های کم‌نور نیز می‌باشد. دیگر اطلاعات قابل‌رؤیت روی این صفحه‌نمایش شامل وضعیت باتری، وضعیت کارت حافظه و جزئیات مربوط به تنظیمات صدای در حال ضبط هستند.

 

پردازش پیشرفته تصویر

پشتیبانی از فضای رنگی Rec. 2020 در URSA Mini Pro به معنای پردازش طبیعی‌تر رنگ‌های ثبت‌شده توسط سنسور قدرتمند این دوربین و همخوانی آن با سیستم‌های نمایش جدیدتر تصویر نسبت به Rec. 709 است.

 

پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD و Cfast

یک جفت شکاف کارت حافظه برای هر یک از حافظه‌های SD و CFast 2.0 روی بدنه URSA Mini Pro تعبیه شده است که استفاده از کارت‌های پرسرعت CFast 2.0، برخلاف حافظه‌های SD هیچ محدودیتی را برای ثبت تصاویر پیش روی کاربر قرار نمی‌دهد.

 

حفظ ویژگی‌های مثبت سری پیشین

از اصلی‌ترین ویژگی‌های URSA mini همان‌گونه که از نامش پیداست ابعاد کوچک و وزن کم آن است که در مدلURSA Mini Pro حفظ شده است. وزن و شکل بدنه تغییر محسوسی نداشته و همچنان لوازم جانبی طراحی‌شده برای مدل قبلی، قابل‌استفاده بر روی مدل جدید است.

صفحه‌نمایش پنج اینچی لمسی و تمام خروجی‌های صدا و تصویر همچنان روی بدنه URSA Mini Pro وجود دارند و امکان تصویربرداری با سرعت 120 فریم بر ثانیه در ابعاد Full HD حفظ‌شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
16339
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم