دوربین فیلمیرداری Sony مدل PXW-Z90 4K HDR XDCAM

نام تجاری:
  • حسگر ۱ اینچی Exmor RS از نوع CMOS
  • تصویربرداری 4K با بیت‌ریت ۱۰۰ مگابایت برثانیه
  • سیستم فوکوس خودکار سریع تشخیص فازی
  • لنز زایس یا 12x زوم اپتیکال
  • ۱۸برابر بزرگنمایی Clear Image Zoom
  • قابلیت فیلم‌برداری Full HD با فریم‌ریت ۱۲۰ برثانیه
  • فیلم‌برداری با کدک‌های XAVC-L و AVCHD
  • مجهز به سیستم وایرلس و پشتیبانی از Ustream
  • دو درگاه اسلات کارت حافظه SD
ادامه مطلبShow less
116,000,000 تومان
گارانتی
  • یک سال ضمانت شرکت همکار گستر
  • ۱۸ ماه ضمانت شرکت ایده‌آل

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
23609
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

سونی PXW-Z90Vدوربینی با ابعاد کوچک وزن  از ۱۰۲۰ کیلوگرم با طراحی بسیار مناسب که از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و برای قرارگیری در دست می‌باشد. این دوربین حرفه‌ای سونی دارای امکاناتی همچون مجهز بودن به لنز زایس، سیستم فوکوس بسیار سریع، قابلیت فیلم‌برداری 4K و یک حسگر ۱ اینچی CMOS است.

طراحی بدنه این دوربین با وجود منظره‌یاب و نمایشگر ۳٫۵ اینچی، بعلاوه دو سری دکمه‌ی شروع و پایان ضبط و زوم مناسب برای هرگونه کاربری، خصوصاً روی دست می‌باشد.

روی بدنه این دوربین علاوه بر ورودی‌ها و خروجی‌های کارآمد، یک کفشک مولتی اینترفیس سونی برای نگهداری و اتصال برخی از لوازم جانبی سونی به دوربین، بدون استفاده از سیم و یا حتی باتری جداگانه قرار داده شده که در صورت استفاده از لوازم جانبی سازگار، نیاز به کابل‌کشی بین دوربین و این تجهیزات را از بین می‌برد.

حسگر ۱ اینچی

سونیPXW-Z90V مجهز به یک حسگر CMOS یک اینچی با رزولوشن مؤثر ۱۴٫۲ مگاپیکسل است. ابعاد این حسگر مشابه ابعاد فیلم سوپر ۱۶میلی‌متری می‌باشد که این به معنای عمق میدان بهتر تصویر نسبت به دوربین‌های دارای حسگر 1/2.8 اینچی و یا کوچک‌تر است.

این حسگر از نوع Exmor R است که به معنای به‌کارگیری فن‌آوری back-illuminated در ساخت آن می‌باشد. حسگرهای back-illuminated در مقایسه با حسگرهای معمولی به میزان قابل‌توجهی دارای عملکرد بهتر در شرایط کم‌نور می‌باشند.

لنز T* زایس با 12x زوم اپتیکال

لنز این دوربین دارای حداقل فاصله کانونی ۲۹ میلی‌متر است که زاویه دید گسترده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این لنز همچنین دارای f/2.8 در وایدترین حالت است. فاصله کانونی ۳۴۸ میلی‌متر در تله‌ترین حالت است که به معنای توانایی ۱۲ برابر زوم اپتیکال می‌باشد. به‌علاوه به لطف برخورداری دوربین از تکنولوژی Clear Image Zoom می‌توان در حالت 4K تا 18x و در حالت فیلم‌برداری HD تا 24X بدون از دست رفتن جزئیات و وضوح تصویر از زوم دیجیتال استفاده کرد.

وجود سه رینگ تنظیم دور این لنز به کاربر اجازه می‌دهد عملیات زوم، فوکوس و تنظیم Iris را به‌طور کامل به‌صورت دستی تنظیم نماید.

فیلتر ND داخلی

سونیPXW-Z90Vبرای ضبط تصاویر با مشخصات مطلوب در شرایط پرنور و آفتابی دارای فیلتر ND داخلی با چهار حالت 1/4، 1/16، 1/64 و Clear است.

قابلیت‌های ضبط تصویر و مقایسه با NX80

حالت‌ها و کدک‌های مختلف فیلم‌برداری دوربین PXW-Z90V مطابق زیر می‌باشد:

این دوربین در مقایسه با نمونه مشابه خود Sony NX80 از تنوع بیشتری در فرمت‌ و کدک‌های مختلف برخوردار است و هم‌چنین گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب ضبط صدا در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تفاوت دیگر این دو دوربین در این است که Z90 از حداکثر بیت‌ریت بالاتری نسبت به NX80 برخوردار است ولی حداکثر فریم‌ریت آن نسبت به این دوربین عددی پایین‌تر و حداکثر تا ۱۲۰‌فریم بر ثانیه است. هم‌چنین در دوربین Z90 از آزادی عمل بیشتری در کنترل وایت‌بالانس و رنگ برخوردار هستیم.

۷۵ دقیقه XAVC S 4K, HD LPCM 2-Ch 100 Mbps
۱۲۵ دقیقه XAVC S 4K, HD LPCM 2-Ch 60 Mbps
۱۵۰ دقیقه XAVC S HD LPCM 2-Ch 50 Mbps
۳۰۰ دقیقه XAVC S HD LPCM 2-Ch 25 Mbps
۴۶۵ دقیقه XAVC HD LPCM 2-Ch 16 Mbps
۳۰۵ دقیقه AVCHD LPCM 2-Ch PS Mode
۳۶۰ دقیقه AVCHD LPCM 2-Ch FX Mode
۴۹۵ دقیقه AVCHD LPCM 2-Ch FH Mode
۸۸۰ دقیقه AVCHD LPCM 2-Ch HQ Mode
۱۵۴۰ دقیقه AVCHD LPCM 2-Ch LP Mode

درگاه SD

تصاویر ضبط شده توسط این دوربین روی کارت‌های حافظه SD ذخیره می‌شوند. امکان استفاده هم‌زمان از هر دو کارت حافظه و یا پیگیری خودکار ادامه ضبط روی کارت بعدی هم موجود است.

یکی از شکاف‌های کارت حافظه صرفاً مخصوص کارت‌های SDHC/SDXC و دیگری علاوه بر کارت‌های SDHC/SDXC دارای قابلیت پذیرش Memory Stick است. ضمناً می‌توان هر یک از دو دکمه‌ی شروع و پایان ضبط تصویر را به یکی از کارت‌ها اختصاص داد.

مجهز به وای‌فای داخلی:

دوربین PXW-Z90V به سیستم وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی مجهز است و می‌توان مستقیماً تصاویر در حال ضبط را به صورت بی‌سیم به کامپیوتر یا مانیتور‌های اکسترنال منتقل کرد.

قابلیت کنترل و تنظیم پارامتر‌های مختلف تصویر:

به لطف تنظیمات اختصاصی سونی، S-Gamut3/S-Log3 این دوربین قادر است تا طیف وسیعی از رنگ‌ها را با دقت بالایی رکورد کند و مقادیر مختلف روشنایی را با داینامیک رنج بالا به ثبت برساند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23609
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم