فرستنده و گیرنده رادیوتریگر Godox مدل X1 مخصوص دوربین‌های سونی

نام تجاری:
  • کیت فرستنده و گیرنده رادیوتریگر
  • سازگار با ADI / P-TTL سونی
  • فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز
  • امکان کنترل فلاش‌ها تا برد ۱۰۰ متر به صورت بی‌سیم
  • قابلیت تقسیم‌بندی فلاش‌ها در ۳۲ کانال مختلف و ۵ گروه
  • نمایشگر LCD بک‌لیت
  • قابلیت سینک شدن با شاتر در سرعت‌های بالا
  • پورت microUSB برای به‌روزرسانی فرم‌ویر
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
16936
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کیت رادیوتریگر X1-N TTL محصولی از Godox و شامل یک گیرنده و فرستنده است. این کیت مختص دوربین‌های سونی طراحی شده تا بتوان با سیستم ADI / P-TTL و با فلاش‌های مختلف در سرعت ‌شاتر‌های بالا به نورپردازی پرداخت و نیازی نیز به نورسنجی جداگانه نیز نداشت. این سیستم وایرلس ۲.۴ گیگاهرتزی با دوربین‌های سونی و فلاش‌هایی که ADI / P-TTL را پشتیبانی می‌کنند سازگار است.

فرستنده فلاش‌تریگر وایرلس X1R-S TTL مخصوص دوربین‌های سونی

با داشتن ترنسمیتر وایرلس گودوکس می‌توان با آزادی عملی بیشتری و بسیار راحت‌تر، کنترل فلاش‌های مختلف را در دست گرفت. این فرستنده که بر روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند با دوربین‌های سونی سازگار است تا بتوان به صورت خودکار به نوردهی و نورسنجی پرداخت و در سرعت شاتر‌های بالا فلاش‌ها را با دوربین سینک کرد.

فرستنده رادیوفلاش وایرلس X1R-S TTL بردی معادل ۱۰۰ متر دارد و بدون افت یا تأخیر می‌تواند در این حد فاصل امواج وای‌فای را به گیرنده X1 یا ریسیور داخلی فلاش‌های گودوکس ارسال کند. فرکانس این ترنسمیتر را می‌توان بر یک از روی ۳۲ کانال مختلف که برای آن تعریف شده قرار داد و از عدم تداخل فرکانس آن با دستگاه‌ها و ترنسمیتر‌های دیگر مطمئن شد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این ترنسمیتر رادیوفلاش، امکان تقسیم‌بندی فلاش‌های مختلف در ۵ گروه مختلف است و کنترل آن‌ها به صورت هم‌زمان است. هم چنین با قرار دادن تنظیمات بر روی حالت Ratio Flash می‌توان به صورت هم‌زمان و به نسبت گروه‌های دیگر نور فلاش‌ها را تغییر داد. مثلاً یا نصف کردن قدرت خروجی گروه یک، قدرت خروجی گروه ۲ و ۳ نیز به صورت خودکار نصف خواهد شد.

به لطف برخورداری X1R-S TTL از یک LCD بک‌لیت می‌توان در تاریک‌ترین شرایط نیز پارامتر‌های مربوط به نوردهی مثل زمان تأخیر (Sync Delay) را مشاهده و آن‌ها را تنظیم کرد.

گیرنده وایرلس X1R-S TTL مخصوص دوربین‌های سونی

این گیرنده گودوکس مخصوص فلاش‌های مجهز به قابلیت ADI / P-TTL طراحی و ساخته شده که فاقد گیرنده رادیویی داخلی هستند یا گیرنده آن‌ها قابلیت اتصال به فرستنده X1 گودوکس را ندارد. گیرنده و فرستندهگودوکسارسال و دریافت اطلاعات را از طریق فرکانس استاندارد 2.4 GHz انجام می‌دهند و برد هر کدام در حدود ۱۰۰ متر است. این گیرنده با فرستنده X1 سازگار است و توسط آن‌ می‌توان فلاش‌ها را تریگ کرد. گیرندهX1  در ۱۵ کانال و پنج گروه مختلف کار می‌کند. این قابلیت به عکاسان اجازه می‌دهد تا از فلاش‌های مشابه در یک محل استفاده کنند و هنگام کار هم‌زمان با آن‌ها، اختلالی به وجود نیاید.

گیرنده X1-S TTL در سرعت‌های بسیار بالا تا ۱/۸۰۰۰ ثانیه هم با شاتر دوربین سینک می‌شود که برای عکاسی در محیط‌های پرنور بسیار پر کاربرد است. می‌‌توان از میان حالت‌های TTL، Manual، MULTI و ratio یکی را برای فلاش انتخاب کرد. از ویژگی‌های دیگر این گیرنده می‌توان به پشتیبانی از قابلیت تنظیم قدرت فلاش و میزان نوردهی با نسبت مختلف اشاره کرد. به این ترتیب قادر خواهید بود تا هنگام استفاده از چندین فلاش، میزان نور خروجی هر کدام را کنترل کرده تا با نسبت دلخواه فلاش بزنند. از نکات دیگری که لازم به ذکر است سازگاری کامل X1R-S TTL با حالت عکاسی Stroboscopic می‌باشد. گیرنده X1R-S TTL دارای یک مانت نیز است که اتصال آن به کفشک فلاش را ایمن‌تر می‌کند. همچنین دارای یک درگاه USB  نیز بوده که می‌توان از طریق آن فرم‌ویر دستگاه رابه‌روزرسانی کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
16936
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم