PocketWizard FlexTT5 for Nikon

نام تجاری:

یك سیستم رادیویی با كاربردهای وسیع (فرکانس اروپایی)

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
350400501
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

340.00 - 354.00 MHz, US FCC / IC Frequency

433.42 - 434.42 MHz, CE Frequency

 

این فرستنده و گیرنده، كه دارای نرم‌افزار ControlTL است و روی كفشك دوربین نصب می‌شود، مكملی عالی برای سیستم‌های فلاش CLS/i-TTL نیکون محسوب می‌شود. این مدل قابلیت‌های سیستم‌های بی‌سیم كانن را فراتر از فناوری‌های موج‌های فروسرخ تقویت می‌كند. هنگامی كه این فرستنده و گیرنده با یك فرستنده‌ی MiniTT1 یا یك فرستنده و گیرنده‌ی دیگر FlexTT5 جفت شود، كاربران می‌توانند از امكانات بی‌نظیر جدیدی برای سیستم‌های بی‌سیم فلاش استفاده نمایند. این مدل یك فرستنده و گیرنده‌ی عالی برای تریگركردن دستی است و با تمام كانال‌های MultiMAX و بسیاری از امكانات پیشرفته‌ی آن سازگاری دارد.

ویدئو: مقدمه‌ای بر ControlTL، فرستنده‌ی MiniTT1، و فرستنده و گیرنده‌ی FlexTT5 – مارك والاس (Mark Wallace)، عكاس، در این ویدئو شما را با مبانی كاركرد این محصولات آشنا می‌كند. (به زبان انگلیسی)

 

طراحی ساده‌ی این محصول باعث می‌شود تا بتوان آن را روی اتصال كفشكی دوربین نصب كرد و هم‌چنین بتون یك فلاش را روی آن قرار داد. به‌راحتی می‌توان یك فلاش یا واحد كنترلی (فرستنده) را روی FlexTT5 نصب كرد و می‌توان بعد از آن از تمام كنترل‌ها و تنظیمات فلاش معمول استفاده نمود. این سیستم تغییرات ISO، سرعت شاتر و دیافراگم كاربر را دنبال می‌كند و بر اساس آن‌ها تنظیمات نوردهی را تنظیم می‌نماید. كاربر می‌تواند همانند حالت‌های عادی عكاسی، تنظیمات جبران نوردهی فلاش (FEC) را روی دوربین یا فلاش تغییر دهد، و این تنظیمات بدون دیركرد به سیستم FlexTT5 منتقل می‌شوند.

 

محصول FlexTT5 دو تنظیم كانال دارد: C1 و C2. هركدام از این كانال‌ها را می‌توان برای عكاسی TTL تا ٢٠ كانال ControlTL*، یا برای عكاسی با فلاش با تنظیمات دستی تا ٣٢ كانال استاندارد**، برنامه‌ریزی كرد. این فرستنده و گیرنده هم‌چنین سه كلید انتخاب‌گر زون برای استفاده‌ی آسان به‌همراه زون‌ها و نسبت‌های كانن دارد.

* - ٢٠ كانال ControlTL برای رادیوهای FC/IC 344MHz و ٣ كانال ControlTL برای رادیوهای CE 433MHz

** - ٣٢ كانال استاندارد برای رادیوهای FCC/IC 344MHz و ٣٥ كانال استاندارد برای رادیوهای CE 433MHz

 

تكنولوژی Hyper-Sync «پاكت‌ویزارد» كه در محصول FlexTT5 وجود دارد به كاربر اجازه می‌دهد تا از سرعت‌های هم‌زمان‌سازی‌ای فراتر از سیستم X-Sync دوربین، و تا ٨٠٠٠/١ثانیه (با استفاده از برخی تركیب‌های دوربین/نور) استفاده نماید. این قابلیت به كاربران امكانات بسیاری ارائه می‌كند. با استفاده از نسخه‌ی ٦ نرم‌افزار داخلی (Firmware) ControlTL، سیستم Hyper-Sync به صورت خودكار فعال می‌شود و زمان‌بندی Hyper-Sync در دو جای مختلف، روی فرستنده و رادیوی گیرنده‌ی ControlTL، تنظیم می‌شود. فرستنده‌ی جداگانه یا متصل‌به‌دوربین MiniTT1 یا FlexTT5 به صورت خودكار سیستم Hyper-Sync را برای جبران تغییرات صورت گرفته به سرعت شاتر تنظیم می‌كند. برای اطلاعات بیش‌تر به این مقاله رجوع كنید.

 

كاربران هم‌چنین می‌توانند از سیستم هم‌زمان‌سازی FP یا High-Speed دوربین برای استفاده از فلاش‌های كفشكی نیکون (Speedlite) به‌آسانی و با اطمینان استفاده نمایند. كاربران از این طریق می‌توانند هر سرعت شاتر یا دیافراگمی را، بدون توجه به محلی كه فلاش را قرار داده‌اند، استفاده نمایند.

 

ویدئو: مارك والاس در مورد سیستم بهینه‌سازی‌شده‌ی هم‌زمان‌سازی High-Speed توضیح می‌دهد (به زبان انگلیسی)

 

یك نرم‌افزار، كه كاربران می‌توانند آن‌را از طریق این لینك دانلود كنند، اجازه‌ی اتصال فرستنده و گیرنده‌ی FlexTT5 از طریق درگاه USB را می‌دهد. این دانلود به كاربران اجازه می‌دهد تا از این طریق تنظیمات كانال‌ها را تغییر دهند، زمان‌بندی Hyper-Sync را تنظیم كنند، تایمرهای حالت Sleep را تغییر دهند، و یا آخرین نسخه‌های نرم‌افزار داخلی (Firmware) محصول را به‌روز‌رسانی نمایند.

 

این محصول دارای فناوری حسگر خودكار فرستنده و گیرنده (Auto-Sensing) است كه اجازه می‌دهد تا حالت آن را، برای سهولت استفاده، از فرستنده به گیرنده و بالعكس تغییر داد. هرگاه كه این محصول به كفشك دوربین متصل شود به صورت خودكار به حالت فرستنده می‌رود. حالت تقویت (رله) خودكار (Auto-Relay) این محصول به كاربر اجازه می‌دهد تا یك دوربین را، به صورت هم‌زمان با یك فلاش، از راه دور تریگر كند. در این حالت كاربر می‌تواند دوربین را در جایی قرار دهد كه خود نمی‌تواند در آن‌جا حضور داشته باشد و از سیستم كنترل از راه دور نور TTL یا غیر-TTL استفاده نمایند.

 

فناوری‌های محصول FlexTT5: روی تصاویر زیر كلیك كنید تا اطلاعات بیش‌تری در مورد آن‌ها كسب نمایید (به زبان انگلیسی). هم‌چنین می‌توانید برای اطلاعات درباره‌ی كلیات این فناوری‌ها به این مقاله رجوع كنید.

توجه: رادیوهای FCC/IC 340-354MHz «پاكت‌ویزارد» در آمریكا و كانادا موجود هستند. رادیوهای CE 433.42-434.42MHz «پاكت ویزارد» در باقی كشورها موجود هستند. برای مشاهده‌ی لیست فركانس‌های مورد استفاده در هر كشور به این صفحه رجوع كنید.

 

                 

 

 

راهنمای كوتاه، فایل‌های راهنما، و دفترچه‌ی راهنمای ویكی

١. راهنمای كوتاه FlexTT5 را می توانید از بخش دانلود همین صفحه دریافت کنید (به زبان انگلیسی)

(برای زبان‌های دیگر به این لینك رجوع كنید. لازم به ذكر است كه این مطالب به زبان فارسی موجود نیستند.)

٢. آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار PocketWizard Utility را دانلود كنید و مطالب راهنما را مطالعه نمایید. این نرم‌افزار از بخش دانلود همین صفحه و یا این لینك قابل دانلود است.

٣. از طریق این لینك به ویكی «پاكت‌ویزارد» رجوع كنید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
350400501
پیوست‌ها
Pixel-Flex TT5-Nikon-Manual.pdf
دفترچه راهنمای رادیو فلش TT5 به زبان انگلیسی
دانلود (0)
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم