ZOOM R24 Recorder Interface Controller Sampler

نام تجاری:

ضبط کننده، میکسر، اینترفیس، کنترلر و سمپلر – سبک، قدرتمند و قابل حمل - با امکان ضبط 8 ترک، پخش 24 ترک و بسیاری امکانات دیگر

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
8764
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ابزاری کم‌حجم، کامل و قدرتمند برای خلق موسیقی. این محصول با داشتن چهار دکمه میان بر راه را برای نمایان شدن خلاقیت شما هموار می‌کند.

مشخصات اصلی این دستگاه را می‌توان در چند سطح موردبررسی قرار داد:

ضبط صدا:

دستگاه می‌تواند 8 ترک را به‌صورت همزمان ضبط کند و بدین‌صورت می‌توانید موسیقی تولیدشده توسط یک گروه موسیقی را به‌صورت زنده ثبت کرده و از میکروفون‌های متفاوت صدای کیت‌های درام را ضبط کنید.  امکان بازپخش صدا در 24 تراک به عمق 16 / 24 بیتی و با نرخ نمونه‌برداری (Sampling Rate) 44.1 / 48 کیلوهرتز در قالب فایل WAV از دیگر مشخصات ضبط صدا توسط دستگاه است. یکی از گزینه‌های بسیار کارآمد دستگاه استفاده از عملگر UNDO/REC برای صرفه نظر کردن از آخرین ترک ضبط‌شده و احیاء ترک قبلی است. زمانی که آهنگ شما به‌پایان رسید، می‌توانید میکس موردنظر خود را اعمال کنید و صدا را به‌صورت میکس استریو برای هر پروژه ذخیره کنید.

رابط کاربردی (Interface)

دستگاه R24 را می‌تواند به‌صورت رابط کاربری صدا عمل کرده و به‌صورت مستقیم به کامپیوتر متصل شود. دستگاه می‌تواند 8 ورودی صدا و دو خروجی داشته باشد که به صورت همزمان فعال هستند. زمانی که نرخ نمونه‌برداری Sampling Rate) 44.1) کیلوهرتز است، اثرات (DSP (Digital Signal Processing داخلی دستگاه قابل‌استفاده هستند. مورد DSP به مجموعه ای فن‌آوری‌ها برای بهبود دقت و قابل‌اعتماد بودن ارتباط‌های دیجیتال به‌کار می‌رود. در هر مدار ارتباطی نویز وجود دارد و این مسئله ضرورت استفاده از DSP است.

کنترل‌گرها

از دستگاه R24 می‌توان برای کنترل عملگرهای انتقالی  DAW استفاده کرد: عملگرهایی مانند Play, Record, Stop و میکس. با استفاده از دستگاه می‌تواند فیدرهای چندگانه را به‌راحتی و به‌صورت همزمان جابجا کرد، کاری انجام آن با ماوس سخت است. همچنین می‌توان کلیدهای مشخصی را برای برنامه‌های مختلف DAW شخصی‌سازی کرد. برنامه‌هایی نظیر Cubase، Logic، Sonar و بسیاری دیگر از برنامه‌های اصلی DAW توسط حالت کنترلی Mackie پشتیبانی می‌شوند.

نمونه‌برداری

عملگرهای داخلی نمونه‌برداری دستگاه، امکان استفاده از هر فایل صوتی بر روی هر ترکی را به‌صورت لوپ فراهم می‌سازد. بر روی دستگاه صفحه نمایشی برای بررسی مجازی لوپ ها و فواصل زمانی آن‌ها در نظر گرفته‌شده است. با R24 می‌توان دو فرآیند نمونه‌برداری و ضبط صدا را به‌صورت همزمان انجام داد. بدین ترتیب امکان ضبط صدای آلات موسیقی در حین پخش صدای لوپ ها و ترک‌ها فراهم است.

 

با استفاده از دستگاه قدرتمندی مانند R24 می‌توانید بیت‌های خودتان را تولید کنید. این دستگاه یک درام کامل است که 10 نوع کیت درام را پوشش می‌دهد. با پدهای لمسی درام دستگاه می‌توانید بیت‌های مختص خود را خلق کرده و تا 511 عدد از بیت‌ها را ذخیره کنید. طرح ریتمی که خلق می‌کنید، می‌تواند به‌صورت یک لوپ استفاده شود. بیت‌های خلق‌شده با R24 را می‌توانید با نرم‌افزار Sounside ویرایش کنید. این نرم‌افزار به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

سیستم همزمان سازی R24 یکی دیگر از ویژگی‌های جالب دستگاه است. می‌توان دو دستگاه R24 یا یک دستگاه R24 با R16 را با درگاه ارتباطی USB همزمان ساخت و یکی را فرمان‌بر (Slave) و دیگری را میزبان (Host) قرار داد. بدین ترتیب، ترکیب سیستم صوتی به وجود آمده می‌تواند تا 16 ترک را به‌صورت همزمان ضبط کند و تا 48 ترک را به‌صورت همزمان پخش کند. دقت همزمان سازی 1 تا 2 ثانیه است. زمانی که از R16 استفاده شود، تعداد ترک‌های قابل پخش شدن به‌صورت همزمان به 40 عدد کاهش می‌یابد.

چنانچه در حین ضبط و میکس صدا، ایده ای خلاقانه، آهنگی و یا صدای سازی آکوستیک را بخواهید ضبط کنید، می‌توانید از میکروفون داخلی استریو R24 با میزان حساسیت بالا استفاده کنید. صداهای ضبط‌شده با این میکروفون شفاف، واضح و فوکوس هستند.

امکان مدل‌سازی آمپ گیتار، استفاده از تونر (Tuner) داخلی و صدای metronome در هدفون، امکان نصب نشانه گر (markers) برای ویرایش راحت‌تر صدا، ورودی‌های متنوع برای گیتار، میکروفون و Line Sources از دیگر مشخصات این دستگاه قدرتمند است.

دستگاه قابلیت پذیرش کارت‌های حافظه SD و SDHC تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارد. برخلاف Tape و لوح‌های فشرده که دارای موتور برای فرآیند ضبط کردن هستند، این دستگاه فاقد هرگونه موتور بوده و لذا در برابر لرزش حساس نیست. بنابراین نیازی به نگرانی ازلحاظ بروز نویزهای مکانیکی نیست.

از درگاه ارتباطی USB 2.0 دستگاه می‌توان برای نقل‌وانتقال فایل‌ها استفاده کرد. این درگاه را می‌توان برای ارتباط با حافظه‌های اکسترنال با ظرفیت بالا نیز مورداستفاده قرار داد.

منبع انرژی دستگاه توسط سه گزینه قابل تأمین است: آداپتور AC، باتری و درگاه USB. به‌عنوان باتری، می‌توان از  عدد باتری در اندازه AA برای دستگاه استفاده کرد. این 6 عدد باتری می‌تواند انرژی دستگاه برای کار به مدت 4:30 ساعت را فراهم کند.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
8764
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
  • گیرنده EK 100 G3 با قابلیت نصب روی کفشک فلاش دوربین
  • فرستنده SK 100 G3 برای نصب روی لباس
  • میکروفون یقه‌ای
  • پهنای باند 42 MHz با امکان تنظیم 1680 فرکانس روی کانال UHF
  • جلوگیری از تداخل امواج الکترونیکی
  • سیستم تقویت‌کننده امواج و کاهش‌دهنده نویز
  • 20 بانک با 12 کانال سازگار و امکان تنظیم پیش‌فرض هرکدام به‌صورت جداگانه
  • جستجوی خودکار فرکانس برای یافتن باند آزاد

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم