کیف دوربین چرخدار ونگارد مدل Vanguard Alta Fly 62T

نام تجاری:
  • کیف چرخ‌دار ونگارد مناسب برای حمل تجهیزات فیلم‌برداری و عکاسی
  • فضای کافی برای قرار دادن یک تا سه دوربین DSLR، ۵ تا ۷ لنز و اسپیت‌لایت
  • پد‌های تقسیم‌کننده فضای داخلی
  • بخش مجزا برای قرار دادن لپ‌تاپ تا ابعاد ۱۷ اینچ
  • دارای دو دستگیره در بالا و کناره سمت چپ
  • جیب‌های داخلی جهت قرار دادن لوازم جانبی کوچک
  • قابلیت اتصال و حمل سه‌پایه به بدنه خارجی
  • به همراه کاور باران
ادامه مطلبShow less
17,500,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۰۶/۰۹

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
15656
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

Alta Fly 62T یک کیف چرخ‌دار بزرگ و چند‌کاره به حساب می‌آید که توسط کمپانی ونگارد (Vanguard) طراحی و تولید شده است. این کیف به طور باورنکردنی‌ فضای بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و بزرگ‌ترین کیف در خانواده Alta Fly به شمار می‌رود. این کیف از گنجایش کافی برای قرار‌گیری ۵ تا ۷ لنز اضافی، یک تا سه دوربین DSLR به همراه لوازم جانبی دیگر از جمله اسپیت‌لایت‌ها، باتری‌های یدکی و شارژر برخوردار است. نکته جالب در مورد این کیف آن است که با برخورداری از پدهای داخلی مخصوص می‌توان دِرون‌هایی مانند پرنده‌های DJI را به همراه باتری و کنترلر آن را در داخل کیف قرار داد و با اطمینان بالایی آن‌ها را حمل کرد.

برای محافظت از لوازم درون کیف علاوه بر اینکه جداره داخلی کیف بسیار نرم و اسفنجی در نظر گرفته شده، یک کیس داخلی نرم و مش‌بندی شده نیز با دیواره‌های بسیار نرم و جاذب ضربه در نظر گرفته شده تا بیشترین محافظت از تجهیزات درون کیف به عمل بیاید.

همچنین برای قرار دادن لوازم و تجهیزات موردنظر در بهترین حالت ممکن، پد‌های جداکننده‌ای درون کیف تعبیه شده تا با جابه‌جایی آن‌ها بتوان فضای داخلی کیف را تقسیم‌بندی نمود.

جیب‌های بزرگی نیز در قسمت جلویی کیف طراحی شده است تا بتوان باتری‌های یدکی، فیلتر‌های مختلف و وسایل کوچک دیگر را درون آن قرار داد. بدنه خارجی Alta Fly 49T از متریالی ساخته شده است که کیف را در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار بسیار مقاوم کرده است، بنابراین می‌توان از آن در بدترین شرایط آب‌وهوایی نیز استفاده لازم را برد.

علاوه بر لوازم تصویربرداری، کیف Alta Fly 49T برای حمل وسایل شخصی و روز‌مره نیز می‌تواند به کار بیاید، چرا که از لحاظ شاخص مقاومت و محافظت لوازم درون کیف در سطح بالایی قرار می‌گیرد. در این کیف یک بخش مجزا برای قرار دادن لپ‌تاپ تا ابعاد ۱۷ اینچ در نظر گرفته شده است. به علاوه که جیب قسمت جلوی این کیف برای قرارگیری تبلت‌ بسیار مناسب است. ضمناً همان طور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده است می‌توان با استفاده از بند‌هایی که قسمت جلویی کیف طراحی شده است، سه‌پایه‌ را به کیف متصل کرد و به حمل آن پرداخت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
15656
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم