کیف شانه آویز Manfrotto مدل Noreg Camera Messenger-30 MB OL-M-30

نام تجاری:
  • فضای مناسب برای نگهداری از دوربین بدون آینه یا کیت پهپاد
  • محفظه جداشونده تجهیزات با قابلیت استفاده مستقل
  • محفظه جداشونده لپتاپ و تبلت
  • مناسب لپتاپ ۱۵ اینچی و تبلت ۹.۷ اینچی
  • جداکننده‌های پددار چسبی
  • جداکننده‌های داخلی منعطف و همه‌کاره
  • دستگیره بالایی، بند شانه‌ای
  • نگهدارنده مونوپاد و بند نگهداری سه‌پایه
  • قابلیت اتصال به دسته چمدان
  • رویه مقاوم در برابر شرایط نامناسب آب و هوایی
  • کاور باران
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
19934
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

کیف شانه آویز Manfrotto مدل Noreg Camera Messenger-30 MB OL-M-30 یک کیف همه‌کاره با دو حالت مختلف برای استفاده است. درون قسمت اصلی کیف که فضای بسیار بزرگی را برای نگهداری تجهیزات ایجاد کرده، یک سیستم تقسیم بندی وجود دارد که در قسمت پایینی کیف یک محفظه تجهیزات قابل جدا شدن را در خود جای داده است. در حالت عادی، فضای بالای این محفظه برای نگهداری از لوازم جانبی مورد نیاز مانند باتری‌ها و کارت حافظه یا حتی لوازم شخصی مانند لباس به کار می رود تا دسترسی به آن ها سریع و آسان باشد. در قسمت میانی کیف با باز کردن زیپ، داخل محفظه قابل جدا شدن تجهیزات نمایان می‌شود که جداکننده‌های مخصوص خودش را دارد. در این محفظه می‌توان یک دوربین عکاسی بدون آینه به همراه سه عدد لنز یا یک عدد پهپاد جمع شونده را قرار داد. پدهای جداکننده از ساییده شدن لبه‌ها و سطوح تجهیزات و محتویات کیف به یکدیگر جلوگیری کرده و از آن‌ها در برابر ضربه محافظت می‌کند تا بتوان از فضای داخلی کیف حداکثر استفاده را کرد.

درب اصلی این کیف شانه‌ای فضای بزرگی را برای دسترسی از قسمت بالا به محتویات کیف فراهم می‌کند. یک محفظه مخصوص نگهداری از لپتاپ ۱۵ اینچی با زیپ و یک محفظه برای نگهداری از تبلت ۹.۷ اینچی نیز دقیقا در قسمت پشت شانه‌ها و چسبیده به کمر جای داده شده است. این محفظه‌ها قابل جدا شدن هستند و هر کدام به عنوان کیف لپتاپ، کیف تبلت یا کیف دوربین و لنزها قابل استفاده هستند و لزومی به استفاده از آن‌ها به همراه این کیف نیست. این محفظه نیز دقیقا مانند کیف بزرگتر قابلیت استفاده با بند شانه‌ای یا دستگیره را دارد.

برای حمل بطری آب یا وسایل دیگری که دسترسی سریع به آن‌ها نیاز است، جیب‌های کناری برای این کیف شانه‌ای در نظر گرفته شده است. محل قرارگیری خودکار در زیر درب اصلی در کنار محلی برای قرار دادن کارت ویزیت و کلید‌ها و فلش مموری است. بندهایی نیز در قسمت زیر درب اصلی کیف شانه آویز Manfrotto مدل Noreg Camera Messenger-30 MB OL-M-30 تعبیه شده است تا برای بستن سه‌پایه یا تک‌پایه در قسمت جلوی کیف مناسب باشد.

کوله پشتی دوربین Manfrotto مدل Noreg Backpack-30 MB OL-BP-30 از نایلون و پلی‌استر بادوام ساخته شده و به همراه یک کاور ضدآب برای باران‌های شدید عرضه شده است. در هنگام مسافرت می‌توان به سادگی این کوله‌پشتی را به دسته چمدان متصل کرد تا جابجایی مجموعه بارها ساده تر باشد.

کیف شانه آویز همه کاره با دو حالت مختلف برای استفاده به همراه محفظه قابل جدا شدن برای نگهداری از یک دوربین بدون آینه با سه لنز یا یک عدد پهپاد جمع شونده

دو جداکننده پددار چسبی برای تنظیم فضای مورد نیاز برای قرارگیری محتویات محفظه نگهداری از دوربین و لنز

جداکننده‌های منعطف برای در بر گرفتن اجسام گرد مانند گریپ دوربین یا لنزها و محافظت از آن‌ها در برابر ضربه و ساییدگی به سایر محتویات کیف

کیف دوربین جداشونده با ابعاد ۱۹×۲۲×۱۰.۹ سانتی‌متر به همراه زیپ و بند شانه‌ای جداگانه برای حمل دوربین و لنزها.

محفظه دوربین کیف شانه آویز Manfrotto مدل Noreg Camera Messenger-30 MB OL-M-30برای نگهداری از یک دوربین بدون آینه و سه عدد لنز یا یک عدد پهپاد جمع شونده طراحی شده است.

فضای جداگانه با زیپ مخصوص برای نگهداری از لپتاپ ۱۵ اینچی و تبلت ۹.۷ اینچی

محفظه نگهداری از لپتاپ و تبلت قابل جداشدن و استفاده مستقل به صورت Sleeve است.

جیب کناری برا نگهداری از مونوپاد یا دسته سلفی به همراه بند سفت کننده و نگهدارنده

قابلیت اتصال سه پایه مسافرتی به قسمت جلویی کیف

دستگیره در قسمت بالایی

بند مخصوص برای رد کردن دسته چمدان و حمل کیف بر روی چمدان بدون نگرانی از سقوط.

کاور ضدآب باران برای محافظت در برابر باران‌های شدید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19934
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم