لنز Tokina مدل AT-X 11-16mm f4 Pro مانت FX نیکون

نام تجاری:
  • لنز زوم واید با فاصله کانونی متغیر ۱۱-۱۶ میلی‌متر
  • حداکثر بازشدگی دیافراگم ثابت F2.8
  • مانت DX نیکون و قابلیت‌ اتصال به دوربین‌های APS-C نیکون
  • ربنگ فوکوس نرم و دقیق
  • دو المان aspherical با تکنولوژی ساخت PM-O و GMo
  • امکان اتصال Follow Focus به لنز
  • دقت رنگی بالا و دو المان SLD
  • پوشش چند لایه FK03 بر روی تمامی المان‌ها
  • بدنه مقاوم در برابر آب
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
16837
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز Tokina 17-35mm f4 Pro FX برای استفاده با دوربین‌های نگاتیوی و دیجیتال APS-C نیکون طراحی شده است. این لنز فوق‌واید می‌تواند در انتهای ۱۱ میلی‌متریخود زاویه دید ۱۰۴ درجه را پوشش دهد. این لنز دارای حداکثر دیافراگم f/2.8 است که با تغییر فاصله کانونی تغییری نمی‌کند. ثابت بودن دیافراگم با این دهانه باز به شما امکان می‌دهد تا به طور پیوسته، بوکه‌ای نرم و ملایم را در پس‌زمینه محو عکس‌هایتان در اختیار داشته باشید. ضمن اینکه این دهانه برای عکاسی در نور کم و با سرعت‌های شاتر بالا که برای عکاسی یا فیلم‌برداری خبری و رپورتاژ ضرورت دارد بسیار مناسب است.

در این لنز ۱۳ عدسی در ۱۱ گروه قرار گرفته‌اند که در میان آن‌ها دو عدسی Super-Low Dispersion و دو عدسی Aspherical قرار گرفته است. این عدسی‌های پیشرفته تصویری پر کنتراست و با شارپنس بالا را در تمام فاصله زوم این لنز فراهم می‌کند.

لنز Tokina مدل AT-X 17-35mm f4 Pro مانت FX نیکون

این لنز برای فیلم‌برداری با لنز‌های DSLR و ویدئو DSLR بسیار مناسب است. چرا که رینگ فوکوس آن به صورت دندانه دندانه طراحی شده تا بتوان فالوفوکوس را به آن متصل کرد. به علاوه رینگ فوکوس لنز Lens 11-16mm F/2.8 AT-X 116 PRO DX بسیار نرم و دقیق طراحی شده تا بتوان در حین فیلم‌برداری دقیق و به صورت پارفوکال بر روی سوزه‌های مختلف فوکوس کرد. این لنز دارای دهانه‌ای با قطر فیلتر ۷۷ میلی‌متر است. حداقل بازشدگی دیافراگم این لنز F/22 و حداقل فاصله فوکوس آن ۳۰ سانتی‌متر است. دیافراگم این لنز دارای ۹ پره است و بزرگنمایی آن برابر 0.2X می باشد. جابجایی بین حالت فوکوس خودکار و فوکوس دستی در این لنز به‌وسیله مکانیسم اختصاصی One-Touch Focus Clutch خود توکینا انجام می‌شود. با استفاده از این مکانیزم دیگر دکمه‌ای برای تغییر وضعیت فوکوس وجود ندارد، تنها با عقب کشیدن و فشردن رینگ فوکوس رو به جلو، وضعیت فوکوس از دستی به خودکار و برعکس تغییر می‌کند. ضمناً این لنز بدون لرزشگیر است که معمولاً برای فاصله کانونی واید چندان ضروری به نظر نمی‌رسد.

طراحی بدنه این لنز دارای عایق‌بندی خوبی است، به طوری که می‌توان آن را یک لنز مقاوم در برابر آب (و نه ضد‌آب کامل) نامید؛ بنابراین برای استفاده در هوای بارانی یا مرطوب با مشکل مواجه نمی‌شود، البته باید توجه داشته باشید که این مقدار مقاومت نمی‌تواند برای عکاسی در آب، یا در زیر بارانشدید هم چندان مطمئن باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
16837
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
1
1 نظر
کیفیت
(1)
قیمت
(1)
اطلاعات کالا در زیر عکس و جدول پایین مغایر هستن.

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم