لنز زایس مدل Milvus 135mm f/2 ZE مانت F نیکون

نام تجاری:
  • لنز 135 میلی‌متری فول‌فریم
  • مانت F مخصوص دوربین‌های فول‌فریم نیکون
  • بازشدگی دهانه دیافراگم از F2 تا F22
  • برخورداری از چهار المان Anomalous کاهش تفرق
  • سیستم فوکوس دستی
  • کمینه فاصله فوکوس ۸۰ سانتی‌متر
  • مجهز به پوشش آنتی‌رفلکس T*
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار
  • بدنه تمام فلزی
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17462
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز Milvus 135mm f/2 ZE محصولی از کمپانی Ziess می‌باشد که تحت دقیق‌ترین شرایط مهندسی شده است. این لنز منحصراً برای اتصال به دوربین‌های فول‌فریم نیکون مانت Fطراحی شده و با توجه به فاصله کانونی ثابت ۱۳۵ میلی‌متر یک لنز تله به حساب می‌آید. البته می‌توان این لنز را به دوربین‌های APS-C سونی با مانت E نیز متصل نمود که در این حالت زاویه دید آن کمی بسته‌تر و معادل فاصله کانونی ۱۸۷میلی‌متر در دوربین‌های فول‌فریم خواهد بود. طراحی لنز Milvus 135mm f/2 ZE بر اساس طرح آپوکروماتیک سونار زایس صورت گرفته و تصویری بسیار شارپ و با جزئیات بالا ارائه می‌دهد.

لنز زایس مدل Zeiss Milvus 135mm f2 ZE مخصوص دوربین‌های کانن

این لنز زایس برای فوکوس خودکار بر روی سوٰژه باید به صورت دستی کنترل شود. رینگ فوکوس لنز Milvus 135mm f/2 ZE‍ بسیار نرم و روان بوده و توسط آن می‌توان بسیار دقیق و به آسانی بر روی سوژه موردنظر فوکوس نمود. به علاوه رینگ دیافراگم نیز از نوع Dclick می‌باشد و کاملاً بی‌سروصدا می‌چرخد تا هنگام ضبط فیلم صدای چرخش آن به ثبت نرسد. تمامی این ویژگی‌ها، Milvus 135mm f/2 ZE زایس را به یک لنز کارآمد و ایده‌آل برای فیلم‌برداری نیز بدل کرده است.

حداکثر بازشدگی دهانه دیافراگم لنز ۱۳۵ میلی‌متری میلووس زایس معادل F2 می‌باشد و می‌توان در شرایط نوری تاریک نیز عکس‌هایی با وضوح و روشنایی مطلوب به ثبت رساند. به علاوه به لطف امکان تنظیم عدد دیافراگم از F2 تا F22 آزادی عمل گسترده‌ای را در کنترل عمق میدان خواهیم داشت. پره‌های دهانه دیافراگم این لنز از ۹ تیغه با لبه‌های دایره شکل تشکیل شده است. بنابراین در تصاویر با عمق میدان کم که توسط این لنز گرفته شده بوکه‌‌های محو و زیبایی را در پس‌زمینه شاهد خواهیم بود.

المان‌های لنز Milvus 135mm f/2 ZE از لحاظ اپتیکی طبق طرح Sonnar کمپانی زایس انتخاب و چیدمان شده‌اند. برخورداری از چهار المان APD یا کاهش تفرق منطقه‌ای در این لنز و به‌کارگیری ۱۱ المان مختلف در ۸ گروه در ساختار اپتیکی آن، اعوجاج و خطاهای رنگی را به کمترین میزان ممکن کاهش داده است. به لطف طراحی منحصربه‌فرد این لنز، وضوح و شارپنس تصویر در عدد دیافراگم‌های مختلف، نسبتاً ثابت و خارق‌العاده می‌باشد.

المان‌های این لنز با لایه مخصوص T* پوشیده شده تا احتمال بروز پدیده Flare، بازتاب داخلی نور و همچنین پراکندگی نوری کاهش یابد. به علاوه به لطف این لایه مخصوص، جزئیات با دقت و وضوح بالاتری در سرتاسر تصویر به ثبت می‌رسند.

بدنه خارجی لنز Loxia 85mm f/2.4 نیز از تماماً آلیاژ فلز ساخته شده تا دوام و استحکام آن افزایش یابد. ضمناً این لنز در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار از مقاومت بالایی برخوردار است تا بتوان در شرایط بد آب‌وهوایی نیز از آن استفاده نمود. لازم به ذکر است قطر دهانه این لنز برابر ۷۷ میلی‌متر می‌باشد و فیلتر‌هایی با این سایز برای اتصال به آن باید تهیه شود. در ادامه می‌توانید سه نمونه عکس گرفته شده با این لنز را مشاهده کنید.

نمونه عکس لنز لنز زایس مدل Zeiss Milvus 135mm f2 ZE - 01

نمونه عکس لنز لنز زایس مدل Zeiss Milvus 135mm f2 ZE - 02

نمونه عکس لنز لنز زایس مدل Zeiss Milvus 135mm f2 ZE - 03

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17462
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم