Phottix مولتی بوم 71 سانتی متر

نام تجاری:
  • مولتی‌بوم ۷۱ سانتی‌متری
  • با قابلیت نگه‌داشته چهار فلاش روی‌دوربین
  • سازگار با چتر و سافت‌باکس‌های چتری
  • به همراه کیف نگه‌دارنده
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11913
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

چترها و سافت باکس‌های چتری، شکل‌دهنده‌های نور فوق‌العاده‌ای هستند؛ اما در هنگام استفاده از آن‌ها به همراه فلاش‌های روی‌دوربین، امکان چرخش آن‌ها به بالا یا پایین وجود ندارد. در این حالت به نگه‌دارنده و بوم نیاز است. بدین‌منظور فوتیکس نگه‌دارنده‌ها و بوم‌های مختلفی را عرضه کرده است.

مولتی بوم ۷۱ سانتی‌متری فوتیکس اتصال چهار فلاش را امکان‌پذیر می‌کند. البته محل قرارگیری فلاش‌ها در دو راستای افقی و عمودی نیز قابل تنظیم هستند. بدین‌ترتیب می‌توان فلاش‌ها را برای هر یک از چتر یا سافت‌باکس‌های مورد استفاده، در محلی ایده‌آل قرار داد. علاوه بر این یک اتصال کوچک نیز به همراه این کیت ارائه می‌شود که امکان تنظیم بیشتری را در اختیاز کاربر قرار می‌دهد. چرا که در هنگام استفاده از چهار فلاش،‌ شاید عکاس به نحوه‌ی قرارگیری غیر خطی فلاش‌ها نیاز داشته باشد. با استفاده از این قطعه‌ی کوچک، هم‌چنین می‌توان قسمتی که فلاش‌ها بر روی آن قرار می‌گیرند را مستقیما و بدون بوم به نگه‌دارنده متصل کرد.

این بوم به همراه کیف حمل عرضه می‌ِشود. هم‌چنین،‌ بدیهی‌ است که برای اتصال این بوم به پایه،‌ به یک نگه‌داره‌ی قوی و لوازم جانبی برقراری تعادل از قبیل پایه‌ی سنگین یا کیسه‌ی شن نیاز دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11913
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم