باتری لیتیومی فلاش Godox Lithium Power Pack PB960

نام تجاری:
  • امکان نصب هم‌زمان دو فلاش
  • ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپری
  • سازگار با انواع فلاش در صورت تهیه کابل مناسب
  • امکان نصب مبدل برای استفاده از دو خروجی برای یک فلاش و کاهش زمان بازیابی
  • وزن ۵۴۰ گرم
ادامه مطلبShow less
3,960,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
16945
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گودوکس به‌عنوان شرکتی که در سال ۱۹۹۳ تأسیس شده هم‌اکنون به یکی از سازندگان مبتکر و نوآور درزمینهٔ ساخت لوازم جانبی حرفه‌ای عکاسی تبدیل شده است که محصولات خود را با کارایی بالا و قیمت رقابتی روانه بازار می‌کند. این شرکت محصولاتی همچون فلاش، فرستنده رادیویی فلاش و همچنین شکل‌دهنده‌های نور را تولید می‌کند.

یکی از محصولات کارآمد گودوکس که استفاده از فلاش در موقعیت‌هایی مثل عکاسی از مجالس و یا عکاسی خبری و عکاسی در خارج از شهر را تسهیل می‌نماید باتری لیتیومی PB960 است که دارای ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد.

 این وسیله در عرض ۳ ساعت شارژ می‌شود و تا حداکثر ۱۸۰۰ بار تخلیه فلاش با حداکثر قدرت (در برخی فلاش‌ها) را پشتیبانی می‌کند. این وسیله با فلاش‌های تمامی برندهای رایج سازگار است و زمان بازیابی و استفاده مجدد از فلاش‌های کانن 580EX و نیکون SB900 و سونی F58AM در بهترین شرایط تا ۱ ثانیه خواهد بود.

اگر بخواهید این محصول را با باتری قلمی رایج مقایسه کنید، هر بار شارژ آن معادل مصرف ده‌ها باتری برای دو فلاش خواهد بود.

وزن و ابعاد این وسیله به‌اندازه‌ای مناسب است که امکان نصب آن روی کمربند و به‌صورت همراه وجود دارد. روی این وسیله ۲ خروجی برای فلاش قرار دارد که نصب ۲ فلاش به صورت هم‌زمان را روی آن ممکن می‌سازد. با استفاده از یک مبدل Y شکل که باید به‌صورت جداگانه تهیه شود و نصب یک فلاش به هر دو خروجی، می‌توان زمان بازیابی را به نصف کاهش داد. لازم به ذکر است که کابل مناسب برای فلاش مورد استفاده توسط کاربر نیز باید به‌صورت جداگانه صورت بگیرد.

این وسیله از دو بخش که یکی باتری و دیگری بخش مبدل و نصب کابل است تشکیل شده است. روی این بخش تعدادی چراغ جهت نشان دادن میزان شارژ و بازیابی وجود دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
16945
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم