ریگ Wondlan مناسب برای دوربین‌های DSLR مدل Sniper 2 Standard 1 SN2.1

نام تجاری:

اسنایپر برای دوربین‌های DSLR

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
7481
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این اسنایپر دارای نگه‌دارنده آلومینیومی، نگه‌دارنده باتری، سیستم فالو فوکوس، مات باکس، رینگ برای تعویض لنز، امکان حمل از بالا و پایین، صفحه نگه‌دارنده و Gunstock است. با استفاده از این اسنایپر می‌توانید دوربین را بر روی شانه حمل کرده و برای تصویربرداری از سوژه در فواصل دور و نزدیک از آن استفاده کنید. به کمک سیستم فالوفوکوس استاندارد این وسیله می‌توانید به‌راحتی فوکوس و زومینگ تصویر را در کنترل داشته باشید. حلقه‌ی فالوفوکوس را می‌توان در هر دو جهت ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد چرخاند. همچنین می‌توانید با استفاده از تسمه‌ی فالوکوس، آن را تحت کنترل داشته باشید.

به لطف طراحی هوشمندانه‌ی این محصول می‌توانید در هر زاویه به‌راحتی تصویر‌برداری کرده و هر نوع دوربین DSLR با هر اندازه‌ای را بر روی آن نصب کنید. محل قرارگیری باتری این وسیله از پوسته آلیاژ آلومینیومی با آستری از مواد نرم است و به‌راحتی امکان رفت‌وآمد سیم‌ها را فراهم می‌کند – بدون آنکه دست و پا‌گیر باشد.

مت‌باکس این وسیله دارای سه صفحه‌ی آلومینیومی خوش‌ساخت و دست‌ساز است که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را جدا نمود و لنز دوربین را تعویض کرد. نصب مجدد و تنظیم این صفحات بسیار ساده است. این صفحات در انتهای محل نصب بر روی مت‌باکس دارای زائده‌ای هستند که از افتادن ناگهانی آن‌ها جلوگیری می‌کند. قطر دهانه‌ی مت‌باکس در محل پشتی (لنز) 140 میلی‌متر و قطر دهانه جلویی بین 160 تا 245 میلی‌متر قابل تنظیم است. فاصله‌ی بین این دو دهانه 115 میلی‌متر است. بدین ترتیب می‌توان به‌راحتی از لنز‌ها با نسبت ابعادی (Aspect Ratio) 16:9 استفاده کرد. این مت‌باکس به همراه چهار واشر در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شود. افزون بر تمام این‌ها، این مت‌باکس دارای محل قرارگیری فیلتر با قابلیت چرخش 360 درجه است و با انواع فیلتر سازگار است. می‌توانید به‌راحتی از فیلترهای Polariod و با فیلترهای به اندازه 4*4 و 4*5.65 استفاده کنید. این مت‌باکس مجهز به طراحی سریع رها شونده است. به کمک این طراحی می‌توانید به سرعت نصب مت‌باکس را تنظیم مجدد کرده یا لنز‌های مختلفی را مورد استفاده قرار دهید.

این وسیله دارای نیروی مغناطیسی قوی است که به تعادل و حفظ تجهیزات بر روی خود کمک شایانی می‌کند. بدین‌وسیله می‌توان از سقوط اجسام ریز مانند پیچ و مهره‌ها جلوگیری کرد. محل قرارگیری باتری دارای انعطاف‌پذیری زیادی بوده و می‌توان میزبان انواع باتری‌ها و تأمین‌کننده‌های انرژی باشد.

از دیگر متعلقات این وسیله می‌توان به گریپ دستی جادویی برای کارایی بهتر و استحکام بیش‌تر، صفحه نمایش با کیفیت TFT و مصرف کم و جعبه آلومینیومی برای حمل تجهیزات با هواپیما اشاره کرد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
7481
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم