ست چتر Novoflex مدل PATRON Olive

نام تجاری:
  • امکان استفاده به‌عنوان رفلکتور با چندین لایه رنگی بازتابنده
  • امکان استفاده روی کوله‌پشتی بدون درگیر شدن دست
  • امکان نصب دوربین به بخش انتهایی و استفاده به‌عنوان تک‌پایه
  • دارای پایه نگه‌دارنده برای نصب روی سه‌پایه با امکان نصب دوربین
  • دارای چادر برای عکاسی از حیوانات
  • ایده‌آل برای عکاسانی که در محیط خارجی عکاسی می‌کنند
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17305
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

شرکت Novoflex در بین عکاسان حرفه‌ای به ساخت کالاهایی ظریف و خلاقانه، باکیفیت و دوام بالا معروف است. ست چتر Novoflex مدل PATRON نیز یکی از محصولات بسیار کاربردی خصوصاً برای عکاسانی است که در محیط‌های خارجی و طبیعت عکاسی می‌کنند.

اولین و کمترین کاری که این چتر انجام می‌دهد همان چیزی ست که در نگاه اول از یک چتر انتظار دارید. یعنی ایجاد سایه با امکان نصب روی بند کوله‌پشتی و در حالتی که دستان عکاس کاملاً آزاد است.

در بخش انتهایی دسته‌ی این چتر یک پیچ استاندارد برای نصب روی زیر دوربین قرارگرفته که دوربین روی آن نصب می‌شود و می‌توان از چتر به‌عنوان یک تک‌پایه استفاده کرد. این مورد زمانی کاربردی‌تر خواهد بود که بدانید بخش بالایی این چتر که نقش سایه‌بان را بر عهده دارد کاملاً برمی‌گردد و می‌تواند آن را روی زمین ثابت نگه دارد.

این ست چتر دارای یک پایه برای نصب روی سه‌پایه است . این پایه همراه این ست علاوه بر در اختیار قرار دادن یک پیچ برای نصب دوربین، یک پایه برای چتر دارد که به‌صورت بال هد و دارای انعطاف بالایی برای همه زوایاست. وجود بال هد برای پایه چتر زمانی کارایی خود را نشان می‌دهد که کاربر از چتر به‌عنوان بازتابنده نور (رفلکتور) استفاده کند. زیرا این ست چتر دارای چندین صفحه است که هم در بخش زیرین و هم در حالتی که چتر چرخید باشد، روی بخش بالایی قرار می‌گیرند.

هنگامی‌که صفحات بازتابنده روی چتر قرار گیرد، عکاس می‌تواند با نصب آن روی بال هد، نور را با زاویه دلخواه و بدون دخالت شخص سوم، به سوژه موردنظر بتاباند. و یا اینکه آن را به شکلی تنظیم نماید که نور فلاش در هنگام عکاسی به آن بتابد و به‌صورت غیرمستقیم به سمت سوژه بازتابیده شود.

دیگر قابلیت مهم این چتر که در هنگام نصب آن روی سه‌پایه در دسترس است، چادر همراه آن است. این چادر که در یک کیسه حمل قرار دارد، در هنگامی‌که چتر باز باشد روی آن قرار می‌گیرد و می‌تواند عکاس را از دید حیواناتی که وی قصد عکاسی از آن‌ها را دارد پنهان سازد، این چادر دارای یک بخش برای ورود عکاس به آن و یک بخش بازشونده برای خروج دهانه لنز در سمت مخالف است.

این چادر ابزاری ایده‌آل برای عکاسانی است که بیشتر وقت خود را در خارج از استودیو می‌گذرانند و نور طبیعی و یا عکاسی از طبیعت را برای عکاسی ترجیح می‌دهند.

Novoflex PATRON Photo Umbrella Set

Novoflex PATRON Photo Umbrella Set - 3

Novoflex PATRON Photo Umbrella Set - 1

Novoflex PATRON Photo Umbrella Set - 2

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17305
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم