کاسبی بی‌کلک و اطلاعات صحیح

2 1,177

یکی از مشکلات فروشنده‌های پیکسل، باورهای اشتباهی است که به هر علت در ذهن بعضی از مشتری‌ها نقش بسته. این باورها گاهی این قدر محکم شده‌اند که مشتری، آن‌ها را وحی می‌پندارد. در این حالت فروشنده دودل می‌ماند: اگر بخواهد اصرار بر تصحیح کند ممکن است مشتری را از دست بدهد و اگر صرفا به فکر فروش باشد ممکن است اصل کاسبی بدون کلک پیکسل خدشه‌دار شود. در این مورد داستان‌های گاه ناراحت‌کننده و گاه خنده‌داری پیش‌آمده که در آینده شاید بعضی از آن‌ها را تعریف کنیم.

در وضعیت فعلی بازار که قیمت‌ها تقریبا دوبرابر شده‌اند، ما بیش از همیشه دوست داریم که مشتری پولش را با پول عوض کند. اما حداکثر می‌توانیم سر خط‌ها را به مشتری‌هایمان نشان دهیم و انتخاب نهایی را به خودشان واگذار کنیم. با این همه سعی داریم در وب‌سایت، این‌جا و دیگر رسانه‌هایی که دست‌مان می‌رسد، به سهم خودمان نقش کوچکی در تولید اطلاعات موثق و صحیح ایفاء کنیم. این حرکت در بلندمدت شاید باعث راه‌افتادن جریان مثبتی به نفع علاقه‌مندان عکاسی شود.

2 نظرات
  1. رضا می‌گوید

    سلام گرم من به همه فروشندگان خستگى ناپذیر و صمیمی پیکسل. معتقدم که روشن نمودن ذهن مراجعه‌کننده در الویت فروش است. صمیمیت بر کسى پوشیده و پنهان نیست مشروط بر آنکه به واقعیت نزدیک باشد، هر خریدارى همان قدر که شما مایل به فروش هستید به خرید خود علاقه‌مند است. و یک فروش سطح بالا در واقع یک کلاس سطح پایین است. تمرین بیشترى کنید دسته بی‌کلک.

    1. هادی می‌گوید

      ممنون.
      لطفا در آینده به به خط فارسی بنویسید تا خدای ناکرده نظرتان فیلتر نشود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.