آخرین شایعات مربوط به سری جدید آیفون!

0 2,095

با نزدیک شدن به زمان معرفی سری جدید آیفون، بازار شایعات و پیش‌بینی‌ها، داغ‌تر می‌شود. اخیرا” مینگ چی کو، کارشناس و تحلیل‌گر شرکت KGI، تحلیل تازه‌ای از iPhone 8 ارائه داده است.

در گزارش جدید او صحبت از ایجاد تغییرات و به‌روزرسانی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس و همچنین تولید سری جدید آیفون با صفحه‌نمایش OLED است. آیفون 8 بالاترین نسبت صفحه‌نمایش به بدنه گوشی را در میان تمامی موبایل‌های موجود را دارد و دلیل آن به علت طراحی جدید و اضافه شدن یک شکاف در بالای صفحه‌نمایش و همچنین دکمه هوم در آن خواهد بود. iPhone های 7 و 7s به نمایشگرهای استاندارد 4.7 و 5.5 اینچ مجهز خواهند بود و شبیه به نسخه‌های قبلی آن‌ها خواهند بود.  در سری جدید آیفون‌های 8 شرکت Apple تکنولوژی تشخیص چهره جایگزین اثرانگشت خواهد شد. با توجه به شایعات گذشته و همچنین این گزارش می‌توان تا حدودی مطمئن شد که آیفون 8 از فولاد ضدزنگ و شیشه ساخته خواهد شده بود تا قابلیت شارژ وایرلس امکان‌پذیر باشد. “کو” احتمال قرار گرفتن قابلیت اثرانگشت درون صفحه‌نمایش را بسیار کم  دانسته اما در گزارش KGI اشاره‌ای به بودن و یا نبودن این تکنولوژی نشده است. او در قبل اعلام کرده بود که هیچ زمان مشخصی برای عرضه تکنولوژی جدید اثرانگشت کوالکام اعلام نشده است.

آخرین طرح محتمل از آیفون 8
طرح آیفون جدید

طبق گزارش “کو” قابلیت شارژ وایرلس با استفاده از خرید لوازم جانبی در کنار آیفون امکان‌پذیر خواهد بود و به‌صورت پیش‌فرض بر روی آیفون‌ها قرار نخواهد داشت. او در مورد افزایش RAM های این 3 مدل نیز پیش‌بینی‌هایی کرده است که طبق آن در آیفون‌های سری 5.5 و 5.8 اینچی از 3 گیگ رم و 4.7 اینچی آن از 2 گیگ رم استفاده خواهد شد. در ضمن سرعت انتقال داده در حافظه داینامیک سری جدید افزایش 10 الی 15 درصدی دارد که این تغییر، عملکرد واقعیت افزوده (AR) را بهبود خواهد بخشید. دوربین جلویی سری جدید بهبود یافته و قابلیت تشخیص عمق سه‌بعدی دارد و تشخیص هویت از طریق تشخیص چهره و همچنین گرفتن عکس باکیفیت بالاتر را ممکن می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد اپل قصد دارد قابلیت‌های بلندگو و گیرنده دستگاه را افزایش دهد و صدای استریویی با توازن بیشتری را ایجاد کند. مینگ چی کو اعلام کرده هر سه آیفون در ظرفیت‌های 64 و 256 گیگابایت به بازار روانه خواهند شد و برای تأمین انرژی برق خود از درگاه لایتنینگ استفاده خواهند کرد. علاوه بر آن برای افزایش سرعت شارژ کردن دستگاه‌ها می‌توان از شارژر USB-C نیز استفاده کرد که به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد.  اپل قصد دارد سری جدید iPhone خود را با تنوع رنگ کمتری روانه بازار کند. نسخه به‌روز شده iPhone 7  در شهریور امسال و به‌احتمال‌زیاد نسخه جدید این محصول در سال 2018 روانه بازار خواهد شد.

*برگرفته از سایت: MacRumors.com

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.