آموزش ایجاد افکت Double Exposures به کمک اپلیکیشن Enlight در iOS

0 2,190

احتمالا تاکنون بارها افکت Double Exposures را در تصاویر مختلف مشاهده کرده اید. در این نوع تصاویر، دو عکس مختلف با یکدیگر ترکیب شده و تصویری به عنوان پس زمینه، عکس دوم را فرا می گیرد که بنابر سلیقه ی کاربر ممکن است اثری بی نظیر خلق شود. در ادامه به بررسی خلق این تصاویر با کمک اپلیکیشن Enlight خواهیم پرداخت. این اپلیکیشن محبوب، ساخته شرکت شناخته شده Lightricks بوده و با قیمت ۲ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است. با این حال اگر توانایی پرداخت چنین مبلغی را نداشته و نیز نمی توانید از نسخه های کرک شده این اپلیکیشن در پلتفرم های iOS و اندروید بهره ببرید، با اندکی جستجو ممکن است نرم افزاری مشابه با قیمتی رایگان را بیابید.

با ورود به اپلیکیشن Enlight، در ابتدا می بایست تصویر اصلی خود را انتخاب کنید. در ادامه با تپ بر روی menu و سپس آیکون Image، روی Adjust اشاره کنید. پس از آن بر روی دکمه Tools اشاره کرده، سپس Basic و در ادامه Offset را برگزنید. در این مرحله می بایست انگشت خود را از میانه عکس به سمت راست حرکت داده تا تمامی عکس به رنگ سفید درآید. در ادامه با انتخاب دکمه Mask و پس از آن brush، می بایست تمام مناطقی که می خواهید در تصویر نهایی ناپدید شده باشند، را مشخص کنید.

در آخر باید تصویر پس زمینه را به اپلیکیشن وارد نمود. پس از مشخص کردن تصویر پس زمینه، با اشاره بر دکمه Tools، گزینه Mixer را انتخاب کنید تا اپلیکیشن Enlight به صورت خودکار دو تصویر را با یکدیگر ادغام کند. همچنین این اپلیکیشن برای بهبود کیفیت تصویر نهایی، ابزارهای متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد که با اندکی کار با اپلیکیشن، می توان به خوبی از آنها بهره جست.

این اپلیکیشن را میتوانید از طریق این لینک دانلود نمایید.

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.