نسخه 4.2 تلگرام

0 1,247

تلگرام به عنوان یک نرم افزار پیام رسان که اخیرا توانسته رشد بسیار خوبی در میان غول های این دست نرم افزارها پیدا کند، قصد توقف ندارد و با به روز رسانی های جذاب خود آنرا دوست داشتنی تر هم می کند.

در آپدیت جدید 4.2، سه ویژگی جذاب و اصلی به  قابلیت های قبلی اضافه شده است که هم امنیت و هم سرعت را برای کاربران بالا می برد. اولین ویژگی که وجود آن در بروزرسانی جدید از قبل تائید شده بود؛ امکان اضافه کردن بیوگرافی به مشخصات کاربریتان است. این قابلیت در قبل صرفا”برای گروه ها امکان پذیر بود، اما در آپدیت جدید برای تمامی کاربران نیز ممکن شده است. برای این کار کافیست به قسمت Setting نرم افزار تلگرام دستگاه خود رفته و در قسمت بیوگرافی، اطلاعات مورد نیاز در مورد خودتان را به آن اضافه کنید تا کاربران دیگر شما را بهتر بشناسند.

حذف خودکار عکس و ویدیوهای شما بعد از مدت مشخص ویژگی بعدی در این بروز رسانی است. شما می توانید برای عکس ها و ودیدیوهای خودتان یک زمان سنج قرار داده و آن را برای مخاطب خود ارسال کنید. پس از دانلود، فایل ارسالی شما بعد از گذشت زمانی که شما مشخص کرده اید به صورت خودکار حذف می شود. همچنین اگر مخاطب شما از عکس شما Screenshot بگیرد، تلگرام پیامی را برای شما ارسال خواهد کرد و شما متوجه خواهید شد.

ویژگی سوم بروز رسانی جدید؛ امکان دانلود سریعتر و با امنیت بالاتر فایل ها است. تلگرام در آپدیت جدید از CDN (Content Delivery Network) برای دسترسی به محتوا با سرعت بالاتر و امنیت بیشتر پشتیبانی می کند. البته این ویژگی برای محتواهای با حجم و ترافیک بالا است، و برای کانال هایی با 100 هزار نفر کاربر فعال می شود.

تغییرات کوچکی دیگری را نیز باید به ویژگی های بالا اضافه کرد؛ از قبیل بهود ویرایش تصاویر و همچنین امکان مشاهده تمامی استیکرها به صورت یکجا.

با تغییرات به وجود آمده تلگرام علاقه مندان را بیش از پیش به خود جذب کرده و باید دید مهندسان روسی برای آپدیت بعدی چه تغییراتی را در نظر خواهند داشت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.