معرفی اپلیکیشن nPerf speed test؛ ابزاری رایگان جهت سنجش کیفیت اینترنت

0 1,165

صحبت از سرعت و کیفیت اینترنت در داخل کشور، موضوعی داغ و جنجالی است. بازار پر رقابت توزیع اینترنت کشور، شرکت های ارائه دهنده این خدمات را وادار به رعایت کیفیت حداقلی نموده است. در این میان وجود مرجعی منصف برای سنجش سرعت اینترنت امری حیاتی تلقی می گردد. هر یک ازشرکت های ارائه دهنده اینترنت، به صورت اختصاصی اقدام به راه اندازی سرویس های تشخیص سرعت نموده اند در حالی که این راهکار روش استانداردی برای سنجش سرعت و کیفیت سرویس ارائه شده به حساب نمی آید. اپلیکیشن nPerf speed test یکی از بهترین روش ها برای بررسی کیفیت اینترنت در داخل کشور است.

وب سایت شناخته شده‌ی nPerf که سابقه ی روشنی در سنجش کیفیت اینترنت کاربران دارد، اقدام به عرضه ی رسمی اپلیکیشن خود تحت پلتفرم های تلفن های هوشمند نموده است. این اپلیکیشن قادر به پشتیبانی از انواع  پروتکل های ارتباط به اینترنت است و با انجام تست های استاندارد می تواند تخمین دقیقی از سرعت اتصال شما به اینترنت را انجام دهد.

اپلیکیشن nPerf speed test با بررسی سرعت اینترنت کاربر در سه وضعیت عمومی، بارگذاری صفحات وب و نیز دریافت ویدئو می تواند به شما در شناخت بهترین ارائه دهنده سرویس اینترنت کمک شایانی کند. ویژگی جالب این اپلیکیشن بهره گیری از سرورهای محلی است تا فاصله ی کاربر از سرور را کاهش داده و تخمین دقیق تری از سرعت اینترنت را ارائه دهد.

اپلیکیشن nPerf speed test با بهره گیری از الگوریتم های استاندارد سنجش کیفیت اینترنت به صورت رایگان تخمین دقیقی از کیفیت سرویس ارائه شده را به شما گزارش می دهد. برای دریافت این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

نسخه اندروید

نسخه iOS

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.