دنیای یادگیری زبان با فلش کارت های Tinycards دگرگون می شود

0 1,490

شرکت Duolingo با ساخت اپلیکیشن Tinycards در پی ایجاد انقلابی در فرآیند یادگیری است. بعد از موفقیت های گسترده کمپانی Duolingo در زمینه ی ساخت پلتفرم هایی برای آموزش زبان، حال شاهد ارائه اپلیکیشنی متفاوت از این کمپانی امریکایی هستیم و این بار هدف اصلی اپلیکیشن تمرکز بر مبحث یادگیری و به حافظه سپاری مفاهیم مختلف است.

اپلیکیشن Tinycards در ظاهر همانند تمامی سیستم های یادگیریست که با تکنیک تکرار با فاصله (Spaced Repetition) سعی در انتقال مفاهیم به حافظه ی بلند مدت دارند، اما در باطن این اپلیکیشن، متدهای آشنای Duolingo بکارگمارده شده اند تا بازده یادگیری را بالا برده و مفاهیم را سریع تر به حافظه شما انتقال دهند. پیش از این، متدهای یادگیری Duolingo توانسته بودند آموزش زبان را لذت بخش تر و موثرتر نماید. همچنین تمامی این امکانات به رایگان در دسترس کاربران قرار داشت. حال مسؤلین این کمپانی بر آن شدند تا تجربه ی موفق متدهای آموزش زبان را به دنیای فلش کارت ها بیاورند.

در حال حاضر اپلیکیشن Tinycards فلش کارت های متفاوتی در زمینه هایی همچون لغات پرکاربرد، تاریخ، معادلات ریاضی و چندین حوزه ی پرکاربرد دیگر را در خود جای داده است. کاربر پس از مشاهده هر فلش کارت می بایست به سوالاتی در مورد آن پاسخ دهد. این پرسش و پاسخ  به شکل های مختلفی پیاده سازی می شود تا کاربر ضمن یادگیری بهتر، خستگی ذهنی کمتری را احساس کند. اپلیکیشن Tinycards هم اکنون زمینه های محدودی را پوشش می دهد با این حال مطمعنا با گذشت زمان بر تعداد این حوزه ها افزوده خواهد شد، همچنین کاربران نیز می توانند به یاری Tinycards بشتابند و با توسعه فلش کارت های شخصی خود آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

Tinycards همانند دیگر ساخته های کمپانی Duolingo پتانسیل بالای برای موفقیت دارد. رایگان بودن اپلیکیشن، دانش بنیان بودن آن و عملکرد بی نظیر و پر بازده اش، هر فردی را به استفاده از آن ترغیب می کنند. این اپلیکیشن برای پلتفرم iOS و Android عرضه شده است که می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن‌ها را دانلود نمایید:

نسخه iOS

نسخه Android

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.