بهترین‌های فوتوکینا 2016 به انتخاب وب‌سایت Cinema5d

0 1,122

همان‌گونه که احتمالا در جریان هستید، نمایشگاه فوتوکینا 2016 روز گذشته پایان یافت و سازندگان دوربین‌های عکاسی، فیلم‌برداری و تجهیزات مرتبط، برای شرکت در دور بعدی این نمایشگاه بایستی تا سپتامبر 2018 منتظر بمانند.

وب‌سایت Cinema5d از مخاطبان خود خواسته تا برترین محصولات معرفی شده در زمینه فیلم برداری را انتخاب کنند و در نهایت از میان آرای دریافتی، سه محصول را به عنوان بهترین‌های این دوره برگزیده است.

پاناسونیک GH5

جدیدترین دوربین Mirrorless کمپانی پاناسونیک توانسته است تا با اختلاف در جایگاه نخست قرار گیرد. با اینکه بر روی کاغذ این دوربین از لحاظ فنی دارای قابلیت نوین و متفاوت چندانی نسبت به برخی از رقبای مستقیم خود نیست اما پشتیبانی از فضای رنگی 10 بیت 4:2:2 برای دوربینی با چنین ابعاد که قابلیت اتصال لنز دارد یک ویژگی بزرگ و متمایز بشمار می‌رود.

Syrp Slingshot

محصول بعدی که بیشترین آراء را از میان بازدیدکنندگان وب‌سایت Cinema5d به خود اختصاص داده دستاورد کمپانی Syrp با نام Slingshot است. این محصول خلاقانه برای رکورد ویدئوهای تایم-لپس گزینه‌ای فوق‌العاده بشمار می‌رود و قادر است بر روی یک سیم، حرکت نرم در مسیر نسبتا قابل توجهی داشته باشد.

گوپرو Hero5 و Karma

گوپرو بدون شک حضور بسیار مقتدارنه‌ای در نمایشگاه فوتوکینا 2016 داشت. این کمپانی پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی مدت پرچم‌دار اکشن کمراهای خود یعنی Hero5 Black را معرفی کرد که بهبودهای زیادی را به خود دیده است. همچنین این کمپانی از اولین پهپاد خود مخصوص تصویربرداری هوایی با نام Karma پرده‌برداری کرد که رقیبی مستقیم برای پرنده‌های ساخت DJI بشمار می‌رود. محصولات جدید این شرکت آمریکایی نیز توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.