هندی‌کم و اکشن‌کم جدید سونی رونمایی شد

0 1,502

سال گذشته سونی توانست با عرضه موفقیت آمیز دوربین‌های سطح بالایی مانند A7R II و A7S II، بازار دوربین‌های فول‌فریم بدون آینه را از آن خود کند. حال این شرکت در نمایشگاه CES 2016 تصمیم گرفته تا خانواده دوربین‌های هندی‌کم و اکشن‌کم خود را به‌روزرسانی کند.

آخرین و جدیدترین هندی‌کم سونی که در این نمایشگاه از آن رونمایی به عمل آمد، دوربین مدل FDR-AX53 است که توانایی ثبت ویدئوهایی با رزولوشن 4K را داراست. این دوربین هندی‌کم از یک لنز زایس با قابلیت بزرگنمایی 20x اپتیکال بهره می‌برد و سونی فناوری لرزشگیر پنج محوره خود موسوم به SteadyShot اپتیکال را نیز در FDR-AX53 بکار برده است. به این ترتیب می‌توان اطمینان داشت که لرزش‌های ناشی از تکان دست و دوربین کم‌ترین تأثیر را بر روی کیفیت ویدئوهای ضبط‌شده خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به قابلیت رکورد ویدئوهای اسلو-موشن با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و همچنین بهره‌مندی آن از میکروفون‌های چندجهته یا همه‌سویه به منظور به ثبت رساندن هرچه باکیفیت‌تر صدا اشاره کرد. سونی قیمت این دوربین را ۹۹۹ دلار اعلام کرده و قرار است در اواخر اسفند آن را روانه بازار کند.

sony-as50freezeproof-mid

اما همان‌طور که اشاره کردیم سونی از یک اکشن‌‌کم جدید نیز پرده‌برداری کرده است. این محصول که HDR-AS50R نام‌گذاری شده و از یک لنز فوق واید و فناوری لرزشگیر SteadyShot این شرکت بهره برده و قادر است فیلم‌هایی با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند. همان‌طور که از یک اکشن‌کمرا نیز انتظار داریم، دوربین جدید سونی به بلوتوث و وای‌فای مجهز بوده و تا عمق ۶۰ متری کاملاً ضدآب است. همچنین امکان انجام تنظیمات کامل به صورت دستی نیز می‌تواند برگ برنده این اکشن‌کم باشد. HDR-AS50R اواخر ماه آینده و با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.