گوشی معرفی‌شده Asus با توانایی 3x زوم اپتیکال

0 1,118

تقریباً یک سال از صحبت‌های به میان آمده در مورد گوشی ZenFone Zoom شرکت ایسوس می‌گذرد و به نظر می‌رسد که سرانجام این شرکت تصمیم به فروش این گوشی در بازار تایوان و یک ماه پس از آن در بازار آمریکا داشته باشد.

اما چرا صحبت در مورد این گوشی را مهم دانستیم. به این دلیل که ZenFone Zoom در حقیقت با سایر گوشی‌های دوربین‌دار متفاوت است و همان‌طور که از نام آن نیز برمی‌آید، عمده این تفاوت به قابلیت زوم این گوشی بازمی‌گردد. دوربین ZenFone Zoom از یک حسگر جدید ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که ۳ برابر زوم اپتیکال را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین این حسگر به یک لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز است. در ضمن ضخامت این گوشی در باریک‌ترین قسمت خود به ۵.۵ میلی‌متر می‌رسد که قابل تحسین است. لنز در نظر گفته شده برای دوربین این گوشی ساخت توسط شرکت Hoya تولید گشته و دارای سیستم فوکوس خودکار لیزری است.

ASUS-ZenFone-Zoom-792x446

با نگاهی به لیست مشخصات فنی ZenFone Zoom درمی‌یابیم که از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن تصویر 1080p برخوردار است و چیپ Z3590 اینتل با توان پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز به همراه چهار گیگابایت حافظه RAM در قلب این گوشی قدرت‌نمایی می‌کند. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز به شارژ سریع نیز برای تأمین انرژی این محصول در نظر گرفته شده که طبق ادعای Asus در مدت‌زمان ۴۰ دقیقه به میزان 60% شارژ می‌شود.

این گوشی قرار است در ماه فوریه سال جاری و با قیمت حدود ۴۰۰ دلار ابتدا در کشور سازنده آن یعنی تایوان و پس از آن در آمریکا به فروش برسد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.