رونمایی ال‌جی از گوشی‌های K10 و K7

0 1,318

شرکت ال‌جی دو گوشی جدید خود با نام‌های K7 و K10 معرفی کرد و طبق برنامه در نظر دارد تا فردا در نمایشگاه CES هر دوی آن‌ها را در معرض دید عموم قرار دهد. این گوشی‌ها در اصل جایگزین محصولات سری L این شرکت بشمار می‌روند چرا که دارای سخت‌افزاری رده‌بالا و قیمتی مناسب هستند.

از ویژگی‌های ظاهری گوشی‌های LG K7 و LG K10 می‌توان به طراحی جدید و زیبا به علاوه بهره‌مندی از شیشه خمیده 2.5D نمایشگر آن‌ها اشاره کرد. شرکت کره‌ای اذعان دارد که تمرکز اصلی در مرحله توسعه و ساخت این گوشی‌ها بر روی تماشای هرچه لذت‌بخش‌تر ویدئو با آن‌ها بوده است. از طرفی دیگر عنوان داشته که هر دوی این گوشی‌ها حرف‌های زیادی در زمینه دوربین و تصویربرداری دارند. LG یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و حسگری ۸ مگاپیکسلی را برای دوربین جلویی این گوشی‌ها در نظر گرفته و برخی از فرمان‌های حرکتی خود را برای کار با دوربین در K7 و K10 قرار داده است. البته باید اشاره شود که بسته به بازار هدفی که این گوشی‌ها قرار است برای آنجا تولید گردند، ممکن است مشخصات دوربین آن‌ها نیز با هم تفاوت داشته باشد.

LG-K-Series-2K7

گوشی LG K10 از یک نمایشگر ۵٫۳ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد و مدل 4G آن به پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۲ یا ۱٫۳ گیگاهرتزی و مدل 3G آن به پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتز مجهز است. همچنین این گوشی با حافظه‌های رم ۱، ۱٫۵ و ۲ گیگابایت عرضه می‌شود. یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازم این گوشی را تأمین می‌کند و در رنگ‌های سفید، طلایی و نیلی تولید خواهد شد.

LG K7 نیز دارای نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن 480×854 پیکسل بوده که در مدل‌های مختلف خود با پردازنده‌های ۱٫۱ یا ۱٫۳ گیگاهرتزی و با حافظه‌های رم ۱ و ۱٫۵ گیگابایت موجود است. در این مدل نیز یک باتری با ظرفیت ۲۱۲۵ میلی‌آمپر ساعت تعبیه شده و در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی به بازار عرضه می‌شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.