با این هاب دستگاه‌های بلوتوثی را از فواصل دور کنترل کنید

0 1,498

امروزه دستگاه‌ها و دیوایس‌های مختلفی با استفاده از فناوری بلوتوث در حال ارائه خدمات بسیاری به کاربران خود هستند. اما دستگاه‌های بلوتوثی به محض اینکه از آن‌ها فاصله می‌گیرید با افت و درنهایت اختلال عملکرد مواجه می‌شوند. شرکت Cassia در حال تلاش برای راه‌حل این مشکل و برطرف ساختن وابستگی دیوایس‌های بلوتوثی به بعد مکان است.

این شرکت در نظر دارد تا با توسعه و ساخت یک هاب، محدودیت‌های مکانی دستگاه‌های بلوتوثی را از میان برداشته و کنترل این دستگاه‌ها را از هر نقطه‌ای ممکن سازد. به این ترتیب قادر هستید تا برای مثال از فواصل بسیار دور موزیک دلخواه خود را با بلندگوهای بلوتوثی پخش کنید و یا کنترل لوازم مختلف را در دست بگیرید.

cassia_hub.0

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید برد فناوری بلوتوث در حدود ۱۰ متر است و Cassia در حال توسعه و پیاده سازی الگوریتمی است که می‌تواند این برد را تا حدود ۳۲۰ متر افزایش دهد که دستاورد بسیار چشم‌گیری خواهد بود. جالب توجه اینجاست که این هاب با تمام دستگاه‌های بلوتوثی فعلی مانند دوربین‌ها، مانیتورها، تبلت‌ها و بلندگوها کار می‌کند و نیازی به تعویض هیچ‌یک از دیوایس‌های مذکور نیست. کنترل دستگاه‌های بلوتوثی موردنظر نیز به آسانی و از روی اپلیکیشن موبایل Cassia صورت می‌پذیرد. ضمناً باید اشاره شود که از این هاب می‌توان برای کنترل همزمان ۲۲ دستگاه استفاده کرد.

شرکت Cassia اعلام داشته که این محصول را در چند ماه آینده و با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رساند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.