رقیب 20 دلاری گوپرو!

0 1,091

هر ساله علاوه بر شرکت‌های نامی و بزرگ فعال در صنعت تکنولوژی، صد‌ها شرکت کوچک نیز با امیدهای بسیار به لاس‌وگاس آمده و شانس خود را برای به انبوه رسیدن تولید محصولات خود می‌آزمایند. شرط اصلی برای عرض‌اندام کردن این شرکت‌ها در برابر غول‌های تکنولوژی، رونمایی از یک فناوری ویژه و یا شیوه‌ای نوین در به‌کارگیری فناوری‌های موجود و در دسترس است.

اما محصولی که قصد معرفی آن را داریم در حقیقت هیچ ارتباطی به توضیحات بالا ندارد. Clip-A-Phone وسیله‌ای است که بسیار احمقانه و در عین حال هوشمندانه و کاربردی به نظر می‌رسد. همان‌طور که از آن قابل فهم است، Clip-A-Phone یک وسیله‌ی ساده بوده که گوشی موبایل را به کلاه‌های لبه‌دار متصل می‌کند و امکان کنترل شاتر دوربین را از طریق ریموت بلوتوثی که به همراه دارد امکان‌پذیر می‌کند. به این ترتیب می‌توانید هر زمان که خواستید توسط این ریموت دوربین گوشی خود را فعال کرده و هر آنچه در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد را ثبت کنید‌. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید این وسیله ساده آمده تا GoPro را به چالش بکشد. همچنین همراه با آن یک اپلیکیشن رایگان نیز عرضه می‌شود که تنظیمات بیشتر از طریق آن صورت می‌گیرد.

Black_01

مغر متفکر این ایده عنوان کرده که Clip-A-Phone تنها ۲۰ دلار قیمت دارد که در مقایسه با GoPro بسیار ارزان‌تر است. همچنین از آنجایی که تقریباً همه افرادی که اقدام به خرید گوپرو می‌کنند، احتمالاً صاحب یک اسمارت‌فون هستند پس می‌توانند با خرید این وسیله و به‌کارگیری آن با موبایل دوربین‌دار خود، برخی از قابلیت‌های گوپرو را با هزینه‌ای بسیار اندک در اختیار داشته باشند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.