Atomos رکوردر جدید Ninja Inferno را معرفی کرد

2 2,030

Atomos که یکی از شناخته‌شده‌ترین سازندگان رکوردرهای ویدیویی است به‌تازگی مدل جدیدی به نام Ninja Inferno را معرفی کرد. این رکوردر تقریباً امکاناتی مشابه مدل پرچم‌دار Shogun Inferno را ارائه می‌کند ولی با قیمت به‌مراتب کمتری عرضه می‌شود.

Ninja Inferno قادر است ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را ضبط کند، نمایشگر آن دارای حداکثر روشنایی 1500 نیت است، از عمق رنگ 10 بیتی بهره می‌گیرد و می‌تواند فرمت‌های ProRes و DNxHR را به‌صورت مستقیم ضبط کند. همچنین از تکنولوژی Atom HDR نیز بهره می‌گیرد. به‌این‌ترتیب می‌تواند خود را با منحنی گامای بیشتر کمپانی‌ها هماهنگ کند و در زمان استفاده از Log در فیلم‌برداری، رنگ‌هایی زنده و واقعی را به نمایش بگذارد.

تفاوت اصلی این رکوردر با Shogun Inferno در حذف برخی از قابلیت‌های اختصاصی دستگاه‌های حرفه‌ای است. قابلیت‌هایی که در هنگام استفاده از دوربین‌های DSLR یا بدون‌آینه مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. به‌طور مثال پورت‌های SDI حذف شده‌اند و خبری هم از ضبط RAW نیست. در نتیجه Ninja Inferno با قیمتی نزدیک به 1000 دلار کمتر از Shogun Inferno عرضه می‌شود.

جالب اینکه Atomos این محصول را بهترین لوازم جانبی برای پاناسونیک GH5 دانسته است. با توجه به قابلیت ضبط 4K با رنگ 10 بیتی توسط GH5 و نبود فیلم‌برداری RAW، می‌توان دید که Atomos به‌خوبی محصول خود را با این دوربین پاناسونیک هماهنگ کرده است.

2 نظرات
  1. تراب شکریان می‌گوید

    باسلام صبح بخیروخسته نباشید به دست ا ندرکاران پیکسل لطفا قیمت دقیق رکوردررا مشخص کرده وارسال نمائید متشکرم

    1. تراب شکریان می‌گوید

      درضمن اگه ازرکوردر های پیشین موجوددارین هم قیمتش رو لطف کنید متشکرم شکریان آ-غ

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.