مسابقه عکاسی DJI؛ استرالیا را از بالا نگاه کنید!

0 1,250

Skypixel با همکاری کمپانی DJI و سازمان گردشگری استرالیا مسابقه‌ای را تدارک دیده است. در این مسابقه علاقه‌مندان بایستی سعی کنند تا مناظر طبیعی استرالیا را در زاویه دیدی غیرمعمول و از بالا در غالب تصاویری جذاب و خارق‌العاده به ثبت برسانند. این فستیوال عکاسی قرار است که از ۳ مارس تا ۲ می ادامه داشته باشد و این امکان را چه به عکاسان حرفه‌ای و چه علاقه‌مندان، از مناظر بکر و فوق‌العاده استرالیا الهام بگیرند و تصاویر زیبایی را خلق کنند.

بر اساس گفته مدیر بخش مارکتینگ گردشگری استرالیا، عکاسی با دِرون‌ها رفته‌رفته محبوبیت بیشتری را در میان عکاسان پیدا می‌کند و این مسابقه قصد دارد که استعداد‌های برتر در این زمینه را کشف‌ کند. بنا به گفته او پیشرفت تکنولوژی و طراحی درون‌های جدید این اماکن را فراهم کرده است که استرالیا را در غالب داستانی جدید و به‌گونه‌ای که قبل از این ممکن نبوده است به تصویر بکشیم و طبیعت آن را در معرض دید جهان قرار دهیم.

جوایز این مسابقه نیز در نوع خود بسیار قابل‌توجه است. نفر اول یک پکیج کامل DJI inspire 2 permium و یک تور ۵ روزه دو نفره به جزایر کانگورو و Howe دریافت خواهد کرد و نفر برتر دیگر شانس این را دارند که یک Phantom 4 pro، یک Mavic Pro و یا یک Osmo را با خود به خانه ببرند. به علاوه عکس‌هایی که طبق نظر داوران برای ورود به بخش مسابقه انتخاب می‌شوند بر روی سایت Skypixel به نمایش گذاشته خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می‌توانید به سایت Skypixel مراجعه کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.