کیف Aviator D1 مانفروتو مخصوص DJI

0 1,336

شرکت مانفروتو یک سری کوله‌پشتی‌های جدید طراحی کرده است که مخصوص کاربران پهپاد‌های DJI ساخته شده‌اند. اولین مدل از این سری کیف‌ها Aviator D1 همان ظاهر آشنای کیف‌های کوله‌پشتی مانفروتو را با ابعاد و نگه‌دارنده‌های مخصوص پهپاد‌ها خصوصاً سری فانتوم DJI دارد. این کوله‌پشتی از مواد بسیار سبک و ضد رطوبت ساخته شده است. در بالای این کوله‌پشتی یک زیپ برای قرار دادن دوربین عکاسی و لنز بلند متصل به آن طراحی شده است و روی سطح جلویی آن نیز یک در بزرگ با یک زیپ قرار گرفته که دقیقاً هم‌اندازه یک درون فانتوم DJI است. البته بخش داخل کوله‌پشتی به‌صورت ماژولار طراحی شده تا زمانی که نمی‌خواهید پهپاد‌تان را حمل کنید، بتوانید دوربین و لنز را به‌راحتی در داخل آن قرار دهید.

AviatorD1_2-670x503

اما یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های این کیف، یک برگه نگه‌دارنده است که به‌وسیله آن می‌توان پهپاد را برای جابجایی سریع، بیرون از کیف نگهداشت. این برگه به‌سرعت باز و بسته می‌شود و مخصوص زمانی است که نیازی دارید مجدداً از پهپاد استفاده کنید و نمی‌خواهید به‌طور کامل آن را جمع کنید.

در کوله‌پشتی Aviator D1 علاوه بر پهپاد و دوربین و لنز، برای یک لپ‌تاپ 17 اینچی، یک تبلت 10 اینچی، لوازم و تجهیزات جانبی عکاسی و نهایتاً یک سه‌پایه نیز جای مخصوص در نظر گرفته شده است. این کیف به زودی با قیمت 200 دلار عرضه می‌‌شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.