10 محصول جذاب نمایشگاه PhotoPlus

0 1,349

نمایشگاه PhotoPlus Expo امسال به اتمام رسید. اگر نتوانستید در این نمایشگاه‌ شرکت کنید نگران نباشید. ما محصولات مهمی را که در نمایشگاه معرفی شدند را در اینجا جمع کرده‌ایم. در این مقاله نگاهی داریم به 10 محصولی که بیشترین جذابیت را برای بازدیدکنندگان داشتند.

Think Tank Lily Deanne

خیلی وقت‌ها شرکت‌ها در طراحی محصولات مخصوص بانوان اشتباه می‌کنند. بسیاری از طراحان فکر می‌کنند که وقتی یک محصولی را برای خانم‌ها طراحی می‌کنند حتماً می‌بایست دارای رنگ‌های صورتی و سفید باشد و از طراحی کاربردی خلاقانه در آن‌ها غافل می‌مانند. ولی این مورد درباره طراحی کیف دوربین Think Tank Lily Deanne متفاوت است. طراحی این کیف، حاصل همکاری مشترک Deanna Fitzmaurice برنده جایزه پولیتزر و Lily Fisher طراح شرکت Think Tank است. همکاری مشترک این دو، به طراحی این کیف مشکی و قهوه‌ای بسیار زیبا انجامیده است.

 

Leica SL Mirrorless Camera

دوربین Leica SL که همین چند روز پیش معرفی شد، در این نمایشگاه نگاه‌های زیادی را به خود خیره کرد. طراحی فوق‌العاده در کنار حسگر بزرگ و قیمت بسیار بالا، برخلاف ساختار بدون آیینه آن، حسی شبیه به دوربین‌های قطع متوسط را به کاربر می‌دهد. 7500 تنها برای بدنه این دوربین، بی‌دلیل نیست. معرفی Leica SL را روی بلاگ پیکسل بخوانید.

 

LowePro DroneGuard Kit

این روز‌ها درون‌ها حسابی پرطرفدار شده‌اند و حمل این تجهیزات نیاز به طراحی‌های هوشمند‌تری دارد. کاری که به نظر می‌رسد LowePro به‌خوبی از پس آن برآمده است. کیف حمل پهباد‌ LowePro DroneGuard Kit نه‌تنها می‌تواند این تجهیزات را حمل کند، بلکه می‌تواند به‌عنوان یک فرودگاه پرواز و فرود برای درون‌ها نیز عمل کند. داخل کیف نیز دارای پدهای جداکننده‌ای است که می‌توانند به‌راحتی به شکل‌های مختلف تنظیم‌شده یا به‌طور کامل جدا شوند تا پهباد‌ها بتوانند به‌راحتی در آن جا بگیرند.

 

Lomo'Instant Wide Instant Film Camera

شرکت Lomography همیشه در نمایشگاه‌های مختلف محصولات جدیدش را رونمایی می‌کند. دوربین جدید Instant Wide محصول جدید این شرکت است که می‌تواند روی فیلم‌های بزرگ‌تر Fujifilm Instax عکس بگیرد. ظاهر این دوربین به دلیل رنگ شاد آن، بسیار جذاب‌تر از دوربین‌های خود فوجی است.

 

Sigma 20mm F-1.4 Art Prime Lens

همین چند روز پیش در بلاگ پیکسل، درباره بازترین لنز دنیا با دیافراگم f/1.4 از شرکت سیگما خواندید. این شرکت هم محصول جدید خودش را در نمایشگاه در معرض دید گذاشته بود. هود روی این لنز به صورت گلبرگی طراحی شده و ظاهری بزرگ‌تر از اندازه واقعی این لنز را در نظر می‌آورد.

 

Fujifilm Instax Mini 70

فوجی هم با دوربین Instax Mini 70  به نمایشگاه آمده بود تا به بازدیدکنندگان نشان دهد این دوربین، از مدل قبلی خودش امکانات کنترلی بیشتری دارد. بازدیدکنندگان می‌توانستند با این دوربین که مد مخصوص سلفی دارد عکس بگیرند و امکانات کادربندی از روی آیینه و فوکوس آن را از نزدیک بررسی کنند.

 

Lacie Rugged Mini 4 TB Portable Hard Drive

شرکت Lacie سازنده هارد‌های پرتابل ضدضربه با محصول جدید 4 ترابایتی خودش به نمایشگاه آماده بود. هارد Rugged Mini 4TB با امکان ارتباطی USB 3.0 و بدنه ضدآب و ضدضربه کوچکی که دارد، تنها 250 دلار قیمت‌گذاری شده است.

 

PocketWizard Plus IV

شرکت معتبر PocketWizard هم تریگر جدید خودش را به نمایش گذاشته بود. روی تریگر جدید PocketWizard Plus IV این شرکت یک HotShoe یا پایه نصب فلاش تعبیه شده است که می‌توانید در هنگام استفاده از امکانات ارتباطی بی‌سیم، یک فلاش هم روی آن نصب کنید و از قابلیت‌های فلاش رودوربینی نیز استفاده کنید. بالاخره پس از سال‌ها درخواست کاربران، PocketWizard این امکان را ارائه داد. PocketWizard Plus IV از سال آینده وارد بازار می‌شود.

 

Fujifilm XF 24mm F-2 Weatherproof Lens

ظاهراً فوجی فیلم به موفقیت اندازه کوچک دوربین‌های بدون آیینه‌اش در برابر دوربین‌های بزرگ DSLR اعتقاد زیادی دارد. لنز جدید Fujifilm XF 24mm F/2 این شرکت بسیار کوچک و البته ضدآب ساخته شده است. این لنز فوق‌العاده کوچک و دارای اپتیک بسیار باکیفیتی است. هنوز تست‌های این لنز از سوی سایت‌های معتبر منتشر نشده است، اما با توجه به ساختار اپتیکی و تبلیغات پیرامون آن حدس می‌زنیم کیفیت آن فوق‌العاده باشد.

 

Lensbaby Composer Pro II With Edge 50 Optic

شرکت Lensbaby هم لنز تیلت‌شیف جدید خودش را با نام Composer Pro II را به نمایش گذاشته بود. این لنز 50mm f/3.2 با فوکوس دستی مخصوص مانت‌های Canon EF، Nikon F، Sony Alpha A، Pentax K، Sony E، Fuji X، Micro ¾ و حتی Samsung NX هم عرضه می‌شود. در نمایشگاه یک نسخه از هر کدام از این مانت‌ها موجود بود تا کاربران بتوانند آن را روی دوربین‌های مختلف تست کنند.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.