PhotoPlus بزرگترین نمایشگاه صنعت تصویر در آمریکا

4 1,521

 

نمایشگاه Photoplus Expo بزرگترین نمایشگاه مرتبط با صنعت عکاسی و فیلمبرداری در آمریکای شمالی است که هر ساله بیش از بیست هزار نفر بازدید کننده را به خود جلب می‌کند. این نمایشگاه که از سال 1983 پایه‌ریزی شده است، هرساله پذیرای مشتاقان عکاسی، فیلم سازان، دانشجویان، مدرسین و همچنین سازندگان تجهیزات از سرتاسر دنیاست تا بتوانند با یکدیگر به تبادل اطلاعات و آشنایی با آخرین دستاوردهای این صنعت بپردازند. در این نمایشگاه بیش از 100 سمینار و کارگاه آموزشی و همچنین بیش از 225 نمایش معرفی تجهیزات و سرویس‌های جدید تولیدکنندگان، برگذار می‌شود که علاقمندان می‌توانند در آنها شرکت کنند.

why-exploreبرای بازدید از محصولات و خدمات جدید شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توانید در صفحه مخصوص به هر کدام ثبت نام کرده و زمانبندی برنامه‌های شرکت مورد نظر را دریافت کنید. در این صفحه می‌توانید لیستی از شرکت‌های شرکت کننده در این نمایشگاه را مشاهده کنید. ضمنا می‌توانید با دریافت این بروشور، لیستی از سمینارهای این نمایشگاه را ببینید.

why-conferenceهمچنین در این صفحه می‌توانید از میان بیش از 80 سمینار که توسط آموزگاران برجسته از سرتاسر جهان برگذار می‌شود،سمینار مورد نظرتان را انتخاب و ثبت نام کنید.

 

 

بخشی از این نمایشگاه Portfolio Review نام دارد که در آن عکاسان حرفه‌ای از سرتاسر جهان، سعی می‌کنند با نمایش کارهایشان، تجربه و مهارتشان را در معرض دید دیگران قرار دهند. در این بخش، شرکت‌ها و آژانس‌های خبر می‌توانند استعداد‌های جدید را کشف کرده و با این افراد قراردادهای کاری ببندند.

portfolio_reviews

طبیعتا چنین نمایشگاه بزرگی نمی‌تواند به صورت رایگان برگذار شود. در بخش VIP EXPO افراد علاقمند می‌توانند با پرداخت هزینه، امکان دسترسی به بخش‌های غیر رایگان نمایشگاه را تهیه کنند.

 

vip_expo_pass_220

یکی از رویکردهای نمایشگاه تربیت نسل آینده این رشته است. نسل آینده عکاسان و تصویربرداران یک سوال مهم دارند: “چه خواهد شد؟”. این بخش از نمایشگاه به رده سنی 17 تا 25 سال اختصاص دارد و در آن به بازدید کنندگان توضیح داده می‌شود که آینده این صنعت به کجا خواهد رفت. مدرسین در بخش Next Gen نمایشگاه سعی می‌کنند افق‌های تازه‌ای پیش روی نسل آینده علاقمند به این صنعت باز کرده و سوالات آنها را درباره اتفاقات پیش رو پاسخ دهند.

این سمینار دارای یک وب‌سایت اختصاصی است که در صفحه نخست آن می‌توانید کانال ویدئوی زنده مربوط به برخی از اتفاقات و گفتگوهای خبری در حال انجام را مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار اندروید یا iOS این نمایشگاه، اتفاقات در حال اجرا را روی تلفن همراه یا تبلت خودتان دنبال کرده یا زمان ملاقات‌های خودتان را برنامه ریزی کنید. این نمایشگاه در تاریخ 21 تا 24 اکتبر (29 مهر تا 2 شهریور) برگذار می‌شود.

 

در مقایسه با نمایشگاه‌های منطقه‌ای سالیانه پیرامون ما، واقعا جای خالی چنین نمایشگاه‌هایی احساس می‌شود.

4 نظرات
  1. سروش نفیسی می‌گوید

    متاسفانه این خبر را وقتی اعلام کرده اید که فردا این نمایشگاه و برنامه های آن به پایان میرسد . بهتر است تا چنین اخباری که مهم نیز می باشند را قبل از برگزاری اعلام کنید تا شاید کسانی که میتوانند در چنین رخ دادهای بسیار مهم شرکت کنند برنامه ریزی خاص خود را کرده باشند و خود را به این چنین نمایشگاه هایی برسانند! این گونه اخبار را حتی اگر در آمریکای شمالی هم باشیم به موقع حضوری نخواهیم داشت!

    1. امیر یاری می‌گوید

      بله، متاسفانه نظر شما کاملا صحیح است.
      تعداد نمایشگاه هایی از این دست، در سرتاسر دنیا به قدری زیاد شده است که تنها خبر برخی از مهم ترین آنها در وب سایت های خبری منعکس می شوند.
      ظاهرا پوشش خبری این نمایشگاه چندان قوی نبوده است. خبر این نمایشگاه در هیچیک از سایت های خبری، چه داخلی و چه خارجی منعکس نشده بود، و تمامی مطالب این خبر از روی وب سایت خود نمایشگاه تهیه شده است.

      1. سروش نفیسی می‌گوید

        سپاس از شما . اصلا قصدی ندارم تا مخالف نطر شما عقیده ای را ثبت کنم اما این گونه اخبار مهم و برگزاری چنین نمایشگاه هایی با این وسعت از سال قبل حتی مشخص بوده و به مانند نمایشگاه جی تکس دبی میتوان روزشماری تقریبی از آن را بدست آورد. منظور من تنها این بود که این چنین پوشش ترجمه ای که ذکر کرده بودید شاید میتوانست عنوان دیگری داشته و حالتی گزارش گونه به خود بگیرد نه خبری که به خواننده القا میشد میتواند در این نمایشگاه شرکت کند! همان طور که در اول خبر آورده اید که نمایشگاه از سال ۱۹۸۳ برگزار میشده پس یقینا خبر رسانی و اطلاعات آن در کلیه سایت های خبری از مدت ها قبل و در خود سایت نمایشگاه نیز از سال قبل برای سال آتی درج شده است. این همه خبرنگار و عکاس و مشتاقان تکنولوژی در این نمایشگاه که امسال حضور داشتند ناگهانی کسب خبر نکرده و خود را به آنجا نرسانده اند! بازهم سپاس

  2. محمد می‌گوید

    سلام وخسته نباشید
    ممنون بابت تمام اخباری که در سایت قرار میدهید سپاس واژه کوچکی است درقبال زحمات شما سپاسگزارم محمد
    پیروزباشید

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.