چه انتظاراتی از کانن در نمایشگاه NAB 2017 می‌رود؟

0 1,299

وب‌سایت ژاپنی Nokishita ادعا کرده است که کانن در نمایشگاه NAB 2017 از لنز سینمایی CN-E 70-200mm رونمایی خواهد کرد. این لنز در کنار سایر لنزهای سینمایی این کمپانی قرار خواهد گرفت و به‌احتمال زیاد با سنسورهای Super 35 و APS-C سازگاری دارد.

پیش‌تر به نظر می‌رسید که کانن جانشین دوربین محبوب 6D را با نام 6D Mark II نیز معرفی کند، ولی این موضوع تکذیب شده است و این دوربین به احتمال زیاد در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. از آنجایی که این کمپانی در چند ماه اخیر از چندین دوربین DSLR رونمایی کرده است بنابراین احتمالاً کانن در نمایشگاه NAB 2017 هیچ دوربین DSLR جدید دیگری را معرفی نخواهد کرد؛ مگر آنکه قصد شگفت‌زده کردن طرفداران خود را داشته باشد.

خبر بد دیگر این است که لنز EF 85mm F/1.4L USM هم NAB 2017 نیز معرفی نخواهد شد و به احتمال زیاد در میانه‌ی تابستان شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

البته در بین دوربین‌های DSLR این کمپانی، 5D Mark IV آپدیتی را دریافت می‌کند که پروفایل تصویر C-log را به آن اضافه می‌کند. این پروفایل، نمودار گامای تخت که در دوربین‌های سینمایی این کمپانی استفاده می‌شود را به 5D Mark IV خواهد آورد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.