کامیون حمل تجهیزات سونی در مسیر نمایشگاه NAB 2017 به سرقت رفت

0 1,096

به‌احتمال‌زیاد دپارتمان پشتیبانی سونی در حالتی اورژانسی به سر می‌برد! زیرا بر طبق گفته‌ی یک منبع ناشناس، کامیونی که تجهیزات این کمپانی را به نمایشگاه NAB 2017 حمل می‌کرد به‌طور کامل سرقت شده است.

این گزارش توسط سایت Canon Rumors پخش شده است و یک منبع که درخواست کرده نامش فاش نشود صحت آن را تائید کرده است. البته عوامل سایت Petapixel با سونی تماس گرفتند تا حقیقت را جویا شوند و سونی این‌گونه پاسخ داد:

«ضمن تشکر از تماس شما، در حال حاضر ما نمی‌توانیم در این خصوص نظری اعلام کنیم؛ زیرا تیم ما در حال انجام تدارکات در محل نمایشگاه هستند و به سختی می‌توان با آن‌ها تماس گرفت. هرچند که آنچه ما شنیده‌ایم نشان می‌دهند که غرفه‌ی ما در نمایشگاه امسال فوق‌العاده خواهد بود»

در حال حاضر به نظر می‌رسد که سونی نمی‌خواهد در این خصوص پاسخ واضحی ارائه کند؛ بنابراین نمی‌توان وقوع این حادثه را تائید کرد و فعلاً در حد یک شایعه باقی می‌ماند.

البته، متأسفانه این‌گونه سرقت‌ها خیلی هم نادر نیستند. در نمایشگاه CES دو لپ‌تاپ پروتوتایپ Razer دزدیده شدند و تاکنون چندین فروشگاه و کمپانی پخش و تولید لوازم عکاسی و فیلم‌برداری مورد سرقت قرار گرفته‌اند و ده‌ها هزار دلار تجهیزات آن‌ها دزدیده شده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.