عکس‌های دوربین بدون‌آینه‌ی جدید کانن به نام EOS M6 فاش شدند

0 1,262

کانن معمولاً در حفظ اسرار فناوری‌ها و محصولات جدیدش عملکرد خوبی دارد، ولی به نظر می‌رسد عکس‌های رسمی از جدیدترین دوربین بدون‌آینه‌ی این کمپانی لو رفته باشند. البته اطلاعات چندانی از این محصول جدید در دسترس نیست، ولی این عکس‌ها جزئیات بسیار زیادی را از طراحی آن نشان می‌دهند.

نکته‌ی جالب این است که مدل جدید با نام M6 برعکس مدل EOS M5 که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود دارای منظره‌یاب دیجیتال نیست. به همین دلیل همراه این دوربین عکس‌های منظره‌یاب جداشونده‌ی جدیدی از کانن نیز لو رفته‌اند. به نظر می‌رسد برای کوچک‌تر شدن ابعاد M6، کانن منظره‌یاب را از آن حذف کرده است و باید منظره‌یاب آن را به‌صورت مجزا خریداری کرد و بر روی hot-shoe نصب نمود.

از این عکس‌ها این‌گونه برداشت می‌شود که M6 در دو رنگ مشکی و مشکی/نقره‌ای عرضه می‌شود که مدل مشکی/نقره‌ای دارای ظاهری کلاسیک و شبیه به دوربین‌های قدیمی کانن است.

توقع می‌رود کانن این محصول را در ۲۳ فوریه و قبل از نمایشگاه CP+ به‌صورت رسمی رونمایی کند. سری دوربین‌های بدون آینه‌ی کانن که با مدل EOS M شروع شده بود و بعداً با مدل‌هایی مانند EOS M10 و EOS M3 ادامه پیدا کرد، با عرضه‌ی مدل M5 در سال ۲۰۱۶ و M6 در سال ۲۰۱۷ از همیشه متنوع‌تر شده است.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات و قابلیت‌های EOS M6 در دسترس نیست.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.