سفیران کانن-مارینا کانو

0 2,648

از بابی که برای معرفی سفیران عکاسی باز کردیم، گذر می‌کنیم و این بار به سراغ سفیران شرکت کانن می‌رویم. در میان بخش‌های مختلف شرکت کانن در دنیا، بخش اروپایی این شرکت، علاقه ویژه‌ای برای همکاری با عکاسان، فیلم سازان و کاشفان دارد. شرکت کانن سعی می‌کند با برگزاری سمینار، workshop و رویداد‌های دیگر، این سفیران را به دیگران معرفی کرده و پرده از تکنیک‌ها، دستاورد‌ها و مهارت‌های عملی آن‌ها در عالم نور و صدا بردارد. این بار به معرفی خانم مارینا کانو می‌پردازیم و هنر نفس گیر او را در به تصویر کشیدن زیبایی حیات وحش مرور می‌کنیم.

مارینا کانو اسپانیایی است و در شمال این کشور زندگی می‌کند. محل زندگی او در فاصله 20 دقیقه از بزرگ‌ترین پارک حیات وحش اروپا یعنی Cantabria است. او از دوران نوجوانی عکاسی می‌کرده و نتیجه سه سال عکاسی در این پارک را در کتابی به همین نام به چاپ رسانده است.

16499939-md

او به طور اختصاصی در زمینه حیات وحش و طبیعت کار می‌کند. در رزومه او می‌توان نام بسیاری از جوایز معتبر عکاسی را دید و تصاویر ثبت شده توسط او در سراسر دنیا پخش می‌شود. علاقه به حیات وحش و طبیعت، پای او را به آفریقا هم باز کرده است. لحظاتی که او از کرنش حیوانات به تصویر کشیده است، بی‌مانند است. از میان تجهیزات مورد استفاده او می‌توان به دو دوربین

و لنزهای

اشاره کرد.

تصاویر ثبت شده توسط این عکاس را می‌توانید بر روی شبکه‌های photo. net و 500px  دنبال کنید. او همچنین دارای یک وب سایت شخصی است. در اینجا چند نمونه از تصاویر تهیه شده توسط مارینا کانو را جمع آوری کرده‌ایم.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.