Chronos 1.4؛ هیولایی در تصویربرداری اسلوموشن

7 4,690

دوربین سریع Chronos 1.4 با توجه به قابلیت‌های بالا در فیلم‌برداری اسلوموشن و قیمت اقتصادی‌تر آن‌ نسبت به دوربین‌های هم‌رده، تمام قواعد بازی را در بازار دوربین‌‌های اسلوموشن بر هم زده است. این دوربین قدرتمند به لطف مهندسی دقیق قادر است تا با سرعت ۲۱۶۵۰ فریم بر ثانیه و با رزولوشن 96×640 به ثبت تصاویر بپردازد. این در حالی است که در رزولوشن‌های بالاتر مانند 1024×1280 این عدد به ۱۰۵۷ فریم بر ثانیه کاهش می‌یابد. تا پیش از این برای تهیه دوربینی با چنین قابلیت‌هایی باید حداقل چیزی در حدود ۳۰.۰۰۰ دلار هزینه می‌کردید در حالی که این دوربین قیمتی نزدیک به ۲۵۰۰ دلار دارد. به همین علت است که این دوربین تا این حد سروصدا به پا کرده و حتی جزو گزینه‌های خرید کاربران عادی نیز قرار گرفته است.

giphy1 مانت این دوربین برای اتصال به لنز‌های CS مناسب می‌باشد، به علاوه یک مبدل مانت C نیز در کنار این محصول در نظر گرفته شده است تا بتوان با لنز‌های متفاوتی به فیلم‌برداری پرداخت.

giphy

این دوربین به زودی روانه بازار خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود که با استقبال زیاد علاقه‌مندان همراه شود.

 

7 نظرات
  1. مجتبی می‌گوید

    سلام. وقتتون بخیر. این دوربین تو ایران هست؟ قیمتش چنده؟ ممنون از راهنماییتون

    1. امیر حسینی می‌گوید

      سلام
      نه متاسقانه این دوربین تو ایران موجود نیست باید از خارج از کشور تهیه شه. البته ورودش به کشور هم احتمالا با مشکل‌هایی رو به رو می‌شه

  2. هيمن می‌گوید

    سلام بنده یک تست شلیک گلوله میخواهم انجام بدم برای ثبت ویدیو اهسته شلیک گلوله از چه دوربینی میتونم استفاده کنم یا اصلا چنین دوربینی در ایران داریم

    1. سجاد آینه‌چی می‌گوید

      سلام
      ارزونترین دوربین با قابلیت فیلمبرداری با فریم ریت بالا، کامپکت‌های سری RX سونی هستن.
      برای مثال RX100 V سونی!
      این دوربین تصاویر با ابعاد فول اچ دی رو تا 1000 فریم در ثانیه هم میتونه ثبت بکنه که در بین دوربینهای رده قیمتی خودش بی نظیره!
      علاوه بر اون عکسهای خوبی رو هم به نسبت یک دوربین کامپکت به ثبت میرسونه و از فیلمبرداری 4K هم پشتیبانی میکنه.
      توصیه میکنم نمونه فیلمهای اسلوموشن این دوربین رو ببینید. . .
      قیمت این دوربین در حدود 4 میلیون تومن هست .
      اگر این دوربین یا هر دوربین دیگه‌ای در فروشگاه موجود نبود، با ما تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در بازار براتون تهیه کنیم.

  3. حسن می‌گوید

    سلام خسته نباشید آیا ازاین مدل با سرعت بالا موجودداریدRx100واگه دارین قیمت رو ومدل رو پیام به ایمیل ارسال کنید

  4. آبی می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر
    برای ثبت اسلوموشن رفتار حشرات آزمایشگاهی، (دوربینی با سرعت حدود 240 فریم بر ثانیه)، چه دوربینی رو میتونید معرفی کنید که هم قیمت خوبی داشته باشه و هم در ایران موجود باشه؟

    1. سعید فرامرزی می‌گوید

      سلام دوست عزیز.
      دوربین Sony RX100 V انتخاب مقرون به صرفه ای هست.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.