مسابقه‌ی عکاسی کمدی از حیوانات خانگی

1 1,384

مسابقات عکس‌های کمدی حیات‌وحش (Comedy Wildlife Awards) که از سال ۲۰۱۵ کارش را آغاز کرد طی دو سال اخیر به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کرده است و توانسته مشارکت هزاران عکاس از نقاط مختلف جهان را جذب کند. به دنبال موفقیت این مسابقه، برگزارکنندگان آن تصمیم گرفتند مسابقه‌ی جدیدی به نام عکاسی کمدی حیوانات خانگی را نیز برگزار کنند.

Comedy Pet Photography Awards با هدف جذب مشارکت عمومی گسترده‌تر برنامه‌ریزی شده است و در حال حاضر می‌توانید به‌صورت آنلاین عکس‌های خود را برای سایت برگزارکننده ارسال کنید.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد این مسابقات بد نیست نگاهی داشته باشیم به چند نمونه از عکس‌های برتر مسابقه‌ی عکاسی کمدی حیات‌وحش در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶:

سال ۲۰۱۵

Julian Radd
Julie Hunt
Mohammed Alnaser

برای مشاهده‌ی تمامی عکس‌های برنده در سال ۲۰۱۵ به این لینک مراجعه کنید.

 

سال ۲۰۱۶

Angela Bohlke
Tom Stables
Vaughan Jessnitz

برای مشاهده‌ی تمامی عکس‌های برنده در سال ۲۰۱۶ به این لینک مراجعه کنید.

اگر به شرکت در مسابقه‌ی عکس‌های کمدی از حیوانات خانگی علاقه‌مند هستید می‌توانید از طریق این لینک ثبت‌نام کرده و وارد رقابت شوید. تا تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۷ (۱۰ خرداد ۱۳۹۶) برای شرکت در این مسابقه فرصت دارید. جایزه‌ی برنده‌ی کلی مبلغ ۲۰۰۰ پوند به همراه یک تروفی دست‌ساز، کیف ThinkThank Urban Approch 5 و یک کارت هدیه‌ی ۱۰۰ پوندی از WEX Photographic خواهد بود. همچنین به نفرات برتر در هر بخش نیز یک کیف ThinkThank Urban Approch 5 و یک کارت هدیه‌ی ۱۰۰ پوندی از WEX Photographic هدیه خواهد شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.