گیمبال‌ها و محصولات جدید DJI

1 1,386

پهپاد یا همان پرنده‌های هدایت‌پذیر، یکی از محصولات عمده در نمایشگاه CES 2015 بود. زمانی‌که صحبت از پهپادهای دوربین‌دار است، اولین اسمی که در ذهن تداعی می‌شود DJI است. شرکت DJI‌ در نمایشگاه CES حضور مؤثری داشته و چهار محصول عمده اعم از گیمبال و کنترلر را معرفی کرده است. در ادامه پست، نیم‌نگاهی به این محصولات جدید خواهیم داشت.
IMG_1616

اولین محصول دوربین و گیمبالی است که بر روی پهپاد جدید شرکت DJI یعنی Inspire One عرضه‌شده است. با این تفاوت که این‌بار گیمبال و دوربین در دستان شما و بر روی زمین خواهد بود. قسمتی برای قرارگیری تلفن همراه نیز تعبیه‌شده است. بدین ترتیب می‌توانید آنچه توسط دوربین گیمبال در حال تصویربرداری است، بر روی صفحه تلفن خود کنترل کرده و مؤلفه‌های مربوطه نظیر سرعت شاتر، کیفیت فیلم‌برداری و موارد دیگر را بنابر سلیقه و نیاز خود تغییر دهید.

IMGP095920-
محصول دوم، یک کنترل‌کننده بی‌سیم برای پایدارکننده DJI Ronin است که برای تصویربرداری با دوربین‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این کنترلر جدید می‌توان سه حرکت اصلی رونین، یعنی حرکت افقی، بالا یا پایین و چرخشی را تحت کنترل داشت. ظاهر این محصول، دکمه‌ای حساس به فشار و صفحه‌ای OLED را در برمی‌گیرد و استفاده از رونین را به سطح بالاتری ارتقاء می‌دهد.

3
شاید خیلی‌ها منتظر چنین گیمبالی بودند: گیمبال برای دوربین‌های سری A‌ سونی. این گیمبال سه‌محوره بوده و از فن‌آوری Zenmuse استفاده می‌کند. گیمبال جدید با دوربین‌های سونی نوع A7S، A7R و A7II سازگار است.
4
و آخرین محصولی که از شرکت DJI در CES امسال ارائه شد، گیمبال سه‌محوره برای دوربین جدید گوپرو یعنی Hero4 Black است. این گیمبال جدید را می‌توان بر روی فانتوم 2 و سیستم‌های FlameWheel نصب کرد.

5
با مشخص شدن اطلاعات بیش‌تر در مورد این محصولات، این پست را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

1 نظر
  1. hasan می‌گوید

    عالی بودو ممنونم

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.