گوپرو +HERO دوربینی ارزان با قابلیتهای زیاد

0 1,567

شرکت گوپرو فقط چند ماه پس از معرفی HERO+ LCD که علاوه بر دارا بودن نمایشگر،  از قابلیتهای کاربردی جدید دیگری هم بهره میبرد، مدل جدید HERO+ را معرفی کرده است.

گوپرو HERO+ همانگونه که از اسمش پیداست مدل بدون نمایشگر HERO+ LCD است که همانند آن دارای قابلیت تصویربرداری 1080p/60 و Wi-Fi میباشد. قیمت این مدل 200 دلار اعلام شده که 100 دلار ارزانتر از HERO+ LCD و فقط 70 دلار گرانتر از مدل HERO میباشد (مدل HERO فاقد قابلیت Wi-Fi و تصویربرداری 60 فریم بر ثانیه است).

قابلیت Wi-Fi به کاربر این امکان را میدهد که با استفاده از نرم افزار قابل نصب بر روی انواع گوشیهای هوشمند و تبلتها علاوه بر بررسی تصاویر در حال ضبط به آسانی آنها را ویرایش نماید و به اشتراگ بگذارد.

گوپرو HERO+ همچنین دارای توانایی تصویربرداری با مشخصات 720p60، عکسبرداری با ابعاد 8 مگاپیکسل، تایم لپس با فاصله نیم تا شصت ثانیه ای بین تصاویر و عکسبرداری پیاپی با سرعت 5 فریم در ثانیه میباشد. قابلیت استفاده در عمق حداکثر 40 متر، اتصال از طریق بلوتوث، نرم افزار داخلی گوپرو برای ویرایش و به اشتراک گذاری فایلها، QuikCapture (روشن شدن و ضبط تصویر با فشردن یک دکمه) و نشانه گذاری بخشهای لحظات مهم هر فایل از دیگر قابلیتهای این دوربین هستند. ضمن اینکه با توجه به حذف نمایشگر انتظار میرود باتری این مدل در مقایسه با HERO+ LCD از عملکرد بهتری برخوردار باشد.

نیک وودمن، موسس و مدیرعامل شرکت گوپرو گفته : ما همانگونه که در پی بالابردن توانایی تواناترین محصولاتمان مثل HERO4 Black ، Silver و Session هستیم، متعهد به ارتقاء محصولات ساده‌مان مثل HERO+ هم می‌باشیم تا گوپرو به دوربینی مناسب برای ثبت همه لحظات و قابل دسترس برای همه افراد باشد.

 

ویدئوی معرفی این دوربین روی کانال آپارات پیکسل

 

چند نمونه از عکسهای ثبت شده با این دوربین:

sample1

sample2

sample3

sample4

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.