خلاص‌شدن از پول اضافی

5 1,598

این اواخر که لایکا ست استثنایی هرمس را در تیراژ محدود عرضه کرد، با چشمان اشکبار مراحل ساخت آن را تماشا می‌کردم و غصه می‌خوردم چرا پنجاه هزار دلار پول بی‌کار ندارم! اما معلوم نیست وضع همه مثل من باشد. اگر شما می‌خواهید دوربین تاپی داشته باشید که دست کم‌تر کسی دیده شده است؟ همیشه برای مشتری‌هایی مثل شما، انتخاب‌هایی هست. 🙂

با یک کالای ارزان شروع کنیم: لنز نیکور 50میلی‌متری با روکش طلای بیست و چهار عیار و قیمت نزدیک به پانصد یورو. لنزی مناسب برای عشاق نیکون که حتما کیفی با برند نشنال‌جئوگرافی دارند و زیر لب آهنگ‌های هیجانی می‌زنند و رود کم‌فشار فلان منطقه را که اطرافش کیسهء پفک و چیپس ریخته را، آمازون می‌پندارند.

بودجه‌تان بیش‌تر است؟ امروزی‌تر می‌خواهید بنمایید؟ قطع سی‌و پنج میلی‌متری را بچه بازی می‌دانید؟ چه خوب! این هسل‌بلاد جذاب که برای ناسا ساخته شده را پینشهاد می‌کنم. فقط بیست تا از آن ساخته شده و قیمت هم مناسب است: نزدیک به پنجاه و دوهزار دلار.

اگر همچنان راضی نشده‌اید و می‌خواهید در صندلی پشت مازاراتی‌تان دوربینی بگذارید که عیار شما را نشان دهد، این ست تیتانیومی لایکا را پیشنهاد می‌کنم: کمیاب و دیدنی. برای خاص‌پسندانی مثل شما که می‌دانند دویست و چهل‌هزار دلار را باید کجا خرج کرد!

5 نظرات
  1. سروش نفیسی می‌گوید

    مطلب بسیار جالبی بود و کمی حال و هوای فعلی را عوض کرد ….

  2. ابریشمچی می‌گوید

    آیافروشگاه شمااین دوربین لایکا را برای فروش ارائه خواهد کرد؟

    1. محمد رضا منفرد می‌گوید

      سلام
      هدف ما تو فروشگاه ، اینه ، مشتری پول رو با پول عوض کنه ، اگه همچین خریدی تابع همچین نگرشی باشه ، چرا که نه ، روزی که سرمایه اش رو داشته باشیم از این دست کالا هم ممکنِ عرضه کنیم.

  3. آدیش می‌گوید

    لایکا از کجا اومد به کجا رفت….

  4. dashtyari می‌گوید

    salam doste aziz in hasselblad nasa 903 swc e va lenzesh avaz nemishe ke !!! be kar nemiad

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.