معرفی اپلیکیشن Horizon Camera؛ فیلمبرداری افقی در تمامی لحظات

0 1,547

اغلب رسانه‌های دیداری علاقه دارند تا ویدئوهای ارسالی کاربران خود را در حالت افقی دریافت کنند زیرا با توجه به نسبت تصاویر در تلویزیون‌ها و کامپیوترها، این سبک از فیلم‌برداری بسیار مناسب‌تر از فیلم‌برداری عمودی است. چندی پیش اپلیکیشن Horizon Camera ارائه شد و کاربران استقبال فراوانی از آن داشتند. این اپلیکیشن بدون در نظر گرفتن حالت قرارگیری تلفن هوشمند، فیلم‌برداری را در حالت افقی نگاه می‌دارد. همچنین اثر لرزش دست کاربر را به حداقل می‌رساند تا محصول نهایی کیفیت خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

اپلیکیشن Horizon Camera با کمک سنسورهای تعبیه‌شده در آیفون، می‌تواند زاویه‌ی حرکت دست شما را محاسبه کرده و با چرخش تصویر در جهت خلاف آن، تصویر را همواره در حالت افقی نگاه دارد. این ایده‌ی بی‌نظیر می‌تواند محتوایی باکیفیت را برای پخش در تلویزیون‌ها و کامپیوترها تأمین کند. همچنین این اپلیکیشن به لرزشگیر نرم‌افزاری حرفه‌ای مجهز شده تا ویدئوی ضبط‌شده از کوچک‌ترین لرزش‌ها در امان بماند.

Horizon Camera فیلترهای متنوعی را برای اعمال بر ویدئوهای ثبت‌شده در خود جای داده و قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری قدرتمندی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اپلیکیشن دارای قابلیت فیلم‌برداری 4K با کمترین لرزش ممکن است، رابط کاربری سریع و زیبایی دارد و می‌تواند جایگزینی ایده‌آل برای اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین آیفون باشد.

11

اپلیکیشن رایگان Horizon Camera با دنیایی از امکانات فیلم‌برداری را می‌توانید از طریق این لینک دریافت کنید.

منبع آیفونچی
نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.