ویزور اکسترنال کمپانی Blackmagic در IBC 2016

0 1,517

Blackmagic در نمایشگاه IBC 2016‍ به نمایشگرهای اکسترنال خود (video assist 4k) قابلیتی را موسوم به False Color اضافه کرده است. همچنینن پشتیبانی از ضبط تصاویر در حالت DNxHR و DNXHD بسیار گسترده‌تر شده است.

Blackmagic به آخرین وبزور اکسترنال خود که در نمایشگاه NAB 2016 از آن رونمایی کرده بود یک سری قابلیت جدید اضافه کرده است. این قابلیت‌ها در نمایشگاه IBC 2016 به علاقه‌مندان معرقی شدند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به این ویزور ۷ اینچی، قابلیتی موسوم به False Color می‌باشد. افزوده شدن این حالت به منوی این ویزور، تنظیم دقیق نوردهی را در شرایطی که امکان مشاهده یک یا چند رنگِ به خصوص وجود ندارد، بسیار راحت کرده است. به عنوان مثال فرض کنید که زیر یک نور زرد غلیظ می‌خواهید فیلم‌برداری کنید. با یک ویزور معمولی قطعاً امکان تنظیم دقیق نوردهی و تراز رنگ بسیار مشکل خواهد بود ولی با تنظیم ویزور بر روی حالت False Color به راحتی می‌توان این پارامترها را تنظیم کرد.

blackmagic-video-assist-4k-2

از اصلاحات دیگری که در این محصول انجام گرفته، پشتیبانی بهتر و وسیع تر از حالت‌های DNxHR و DNXHD است که در نتیجه آن، ضبط ویدئو با فرمت MXF بسیار بهبود یافته است. در مجموع امکان رکورد کردن در حالت DNxHD با بیت ریت‌های ۲۲۰، ۱۴۵ و ۴۵ و یا فرمت‌های DNxHR، HQ، SQ و LB توسط این ویزور ممکن است.

blackmagic-video-assist-4k-1

 

 

برای خبرهای بیشتر در رابطه با IBC2016 پیکسل را دنبال کنید.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.