نگاهی به درون حرفه‌ای ShotOver

0 1,297

هلند کشور گل لاله در حال حاضر توجه علاقه‌مندان به تصویر و تصویرگری را با چیزی غیر از گل‌های رنگارنگ و آسیاب‌های بادی به خود جذب کرده است. نمایشگاه IBC در واقع رخدادی است که امسال از ۹ تا ۱۳ سپتامبر، آمستردام را در مرکز توجه تکنولوژی دوستان قرار می‌دهد.

با توجه به اخباری که توسط نماینده پیکسل به دست رسیده یکی از کمپانی‌هایی که غرفه آن در میان سایر سازندگان پهپاد‌ها از رونق بیشتری برخوردار بود، شرکت ShotOver می‌باشد. جدیدترین دستاورد این کمپانی، پرنده ‌حرفه‌ای U1 و گیمبال G1 است که به آن متصل می‌شود. این پرنده افق‌های جدیدی را در صنعت دِرون‌ها و پرنده‌های مخصوص تصویربرداری گشوده است. بدنه این محصول تماماً از فیبر کربن ساخته شده‌ که آن را به پرنده‌ای بسیار سبک و با قابلیت‌های پروازی بالا تبدیل کرده است. U1 قابلیت حمل تجهیزاتی معادل ۳۰ کیلوگرم را داراست. این خصوصیتی است که کمپانی ShotOver روی آن می‌تواند بسیار مانور دهد. توانایی حمل دوربین‌های سنگین به همراه لنزهای بزرگ و طویل، و یا حتی کارآمد بودن این پرنده را به ابزاری منحصر به فرد و بسیار کارآمد در زمینه تصویربرداری هوایی تبدیل کرده است. این پرنده در گستره دمایی -۲۰ تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌تواند به پرواز درآید و تا ۲۲ دقیقه بدون شارژ مجدد باطری در هوا معلق بماند. همچنین لازم به ذکر است که درون U1 قادر است با تمام کنترلر Futaba و JR سینک شود.

u1g_gimbal_arm

product_u1g_hero_1
ShotOver گیمبالی موسوم به G1 را نیز به طور اختصاصی برای اتصال به U1 طراحی کرده است. این Gimbal با برخورداری از وزن کم و سیستم لرزشگیر پیشرفته به خلق تصاویر پایدار و اثرپذیری بسیار ناچیز از تکان‌های پرنده کمک شایانی کرده است. G1 به‌راحتی از Drone جداشده و قابلیت اتصال به موتورسیکلت، خودرو، کابل‌ها و ادوات مشابه را دارد. این گیمبال با قابلیت چرخش در تمامی جهات و ارتباط بی‌سیم با فرستنده به تنهایی می‌تواند به ابزاری مهم درزمینهٔ فیلم‌برداری متحرک بدل گردد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.