معرفی دوربین‌های ورزشی گوپرو Hero7

0 2,072

نسل جدید اکشن کمراهای گوپرو با نام Gopro Hero7 و در ۳ مدل معرفی شده است. گوپرو Hero7 White که ساده‌ترین مدل این نسل است، Hero7 Silver که دارای امکانات بیشتری نسبت به مدل سفید بوده و درنهایت Hero7 Black که پرچم‌دار فعلی کمپانی گوپرو می‌باشد.

دوربین های گوپرو hero 7

گوپرو هیرو۷ بلک و لرزش گیر HyperSmooth

هیرو ۷ برترین محصول این کمپانی تا به امروز به شمار می‌رود و با برچسب قیمت ۴۰۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. مشخصات این دوربین اما بسیار شبیه به نسل قبلی یعنی Hero 6 می‌باشد. ویژگی‌هایی همچون حسگر ۱۲ مگا پیکسلی و پردازنده GP 1 البته با اندکی تغییر در میزان حافظه رم. مشخصات فیلم‌برداری نیز همچون نسل پیشین می‌باشد. در کیفیت 4K هیرو ۷ با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه قادر به ضبط ویدیو بوده و در حالت 2K این سرعت به ۱۲۰ فریم بر ثانیه خواهد رسید. در کیفیت فول‌اچ‌دی نیز ثبت تصاویر به ۲۴۰ فریم بر ثانیه می‌رسد. عمق ضدآب بودن دوربین نیز همان ۱۰ متر باقی مانده است.

گوپرو hero7 black

اما بزرگ‌ترین تغییر این دوربین را نسبت به Hero6 می‌توان لرزش گیر پیشرفته آن دانست. این لرزش گیر که با نام HyperSmooth معرفی‌شده، به ادعای گوپرو همانند یک گیمبال عمل کرده و ویدیوهایی عاری از لرزش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. هرچند که کماکان این یک ویژگی نرم‌افزاری بوده و عملکرد آن با استفاده از ژیروسکوپ داخلی دوربین برای حذف لرزش‌ها است. این بدان معنی است که درواقع دوربین برای حذف لرزش‌ها بخشی از تصویر را کراپ می‌نماید.

 

گوپرو Hero7 Silver و Hero7 White

در کنار پرچم‌دار ۴۰۰ دلاری، گوپرو، ۲ دوربین دیگر نیز معرفی نموده است. مدل سیلور که با قیمت ۳۰۰ دلار بفروش می‌رسد و نیز مدل وایت که ۲۰۰ دلار خواهد بود. در مقایسه با Hero7 Black، این دوربین‌های از سنسور GP1 و نیز لرزش گیر HyperSmooth برخوردار نیستند و از حسگر تصویر کوچک‌تری با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل استفاده می‌کنند. همچنین حداکثر کیفیت ضبط فیلم در مدل Silver برابر با 4K 30fps و در دوربین White این کیفیت نهایتاً 1080p و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است. همچنین این دو مدل فاقد نمایشگر جلویی برای مشاهده وضعیت و حالت فیلم‌برداری هستند.

گوپرو هیرو ۷

در پایان شما را به تماشای ویدیو جذاب این محصولات جلب می‌نماییم:

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.